تکنولوژی

استعفاى نصرالله جهانگرد

بخش خبر ITiran – عصر روز چهارشنبه نصرالله جهانگرد – معاون برنامه‌ريزى و توسعه‌ى وزارت پست – استعفا داد.
استعفاى اين مقام رده اول وزارت پست در حالى انجام مى گيرد که وى هم اکنون سمت مشاورت رييس جمهور و دبيرى شوراى عالى اطلاع رسانى را نيز در اختيار دارد.
با توجه به اين که مجموعه دبيرخانه شوراى عالى اطلاع رسانى و دفتر معاونت برنامه ريزى وزارت پست عملا در هم ادغام شده بود معلوم نيست نصرالله جهانگرد از اين سمت ها نيز کنار خواهد رفت يا خير.
به پيش بينى کارشناسان استعفاى نصرالله جهانگرد بسيار بحث برانگيز خواهد بود خصوصا دليل اين کناررفتن ناگهانى معلوم نيست.
جهانگرد تا هفته گذشته ظاهرا براى يک سخنرانى در لندن به سر مى برد ولى از زمان بازگشت به ايران در محل کار خود حاضر نشده بود.
وى به خاطر تلاش ها و نفوذش در بدنه اجرايى کشور به نوعى مرد نخست آى تى کشور از سوى برخى از بخش هاى خصوصى و بخش هاى دولتى به شمار مى آمد.
نصرالله جهانگرد پس از آنکه به عنوان وزير پست پيشنهادى رييس جمهور به مجلس راى لازم را کسب نکرد به عنوان معاون برنامه ريزى وزارت پست مشغول به کار شد.
او بيشتر به خاطر تهيه طرح تکفا نزد صاحبان صنعت آى شناخته شده است.البته گروهى نيز وى را به دليل حضور و تاثير در تصويب مصوبه محدود کننده شوراى عالى انقلاب فرهنگى نيز به انتقاد مى کشند.
گفته مى شود استعفاى وى به سرعت از جانب وزير پذيرفته شده و برات قنبرى – معاونت اشتغال وزارت پست و سرپرست مركز تحقيقات مخابرات – جانشين وى شده است.
همچنين ايسنا اعلام کرده است که جهانگرد به عنوان مشاور وزير پست به كار خود ادامه خواهد داد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ترفند های خلاقانه برای Influencer marketin
    بایدها و نباید ها درباره شرایط و قوانین + رموز موفقیت
    آموزش قدم به قدم از مبتدی تا پیشرفته عکس کارت ویزیت ساده | آپدیت نهایی

    راهنمای کامل درباره خبرنامه وبلاگ + تکمیلی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا