تکنولوژی

آغاز ثبت نام مركز آموزش الكترونيكى پرشيا

بخش خبر ITiran – مرکز آموزشى پرشين لرن با هدف گسترش فناورى اطلاعات و با شعار آموزش براى همه افراد در همه جا و همه وقت آغاز به کار کرده است.
به گزارش خبرنگار آى تى ايران استفاده از تکنولوژى اطلاعات و آموزش الکترونيکى خصوصا براى بافت جوان جمعيت کشور جهت تشکيل دوره هاى آموزشى کوتاه مدت کاربردى از جمله اهدافى است که براى تاسيس اين مرکز آموزشى به آن توجه شده است.
در مرحله اول راه اندازى ، اين مركز كار خود را با برگزارى چهار دوره آموزشى كوتاه مدت (دو ماهه) شروع نموده و از اول تيرماه ثبت نام اين دوره ها را آغاز خواهد نمود كه كليه عاقمندان ميتوانند در اين دوره هاى آموزشى ثبت نام نموده و با استفاده از امكانات الكترونيكى متعدد اين مركز ، در كنار اساتيد مجرب به آموزش در زمينه هاى مورد علاقه خود بپردازند
با توجه به ضعف زير ساختارهاى مخابراتى كشور و پايين بودن سرعت انتقال اطلاعات در شبكه اينترنتى و بهره بردارى هرچه بهينه تر از امكانات موجود ، در مركز آموزش پرشيا از سيستم “يادگيرى گروهى” استفاده شده و دانشجويان بعد از ثبت نام در سايت به گروههاى درسى مختلفى تقسيم شده و در قالب اين گروههاى به يادگيرى مطالب درسى دوره ها زير نظر استاد دوره خواهند پرداخت.
در ضمن كليه موسساتى كه خواهان حركت در مسير تكنولوژى روز و تغيير روشها و محيط هاى آموزشى خود هستند ميتوانند با استفاده از امكانات خوب اين مركز اقدام به برگزارى دوره هاى آموزشى مورد نظر خود با كمترين هزينه و بهترين كيفيت بنمايند.
علاقمندان به هر نوع همكارى ميتوانند براى اطلاعات بيشتر به سايت مركز مراجعه نموده و يا با شماره 5676 – 208 – 0913 تماس گرفته و يا با پست الكترونيكى [email protected] مكاتبه نمايند .
آدرس سايت پرشين لرن : http://www.persiaelearning.com

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نکته ها و ترفندهای طلایی درباره آنالیز دایرکت اینستاگرام + رموز موفقیت گفت:

    ترفند ها و تکنیک های نوین برای محتوای پرسش های مصاحبه
    ایده ها و تکنیک های کلیدی برای نوشتن نظرات بهتر | آپدیت ۱۴۰۲
    ایده ها و تکنیک های نوین برای روش‌های تبلیغاتی

    الزامات و ممنوعیت ها در مورد قرار دادن پست اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا