تکنولوژی

ادامه بازى half life به زودى عرضه مى شود

بخش خبر ITiran – ادامه بازى مشهور half life در سال جارى وارد بازار خواهد شد.
به گزارش بى بى سى سايت هاى بازى در اينترنت اين هفته با شنيدن اين خبر که قسمت دوم اين بازى در نمايشگاه تجارى E3 به نمايش در خواهد آمد شگفت زده شدند.
کمپانى نرم افزار valve سازنده اين بازى اعلام کرده که نسخه جديد اين بازى تا پايان سال 2003 به معرض فروش گذاشته مى شود. دليل ارايه نسخه دوم توسط سازندگان اشتياق زيادى است که مردم به اين بازى نشان داده اند.
بازى half life در ميان کسانى که به بازى هاى کامپيوترى علاقه مند هستند غوغايى برپاکرده است.
اين بازى در اواخر سال 1998 که وارد بازار شد به خاطر طراحى فضاى خوب با معماهاى فکرى جذاب و قدرت و هوش شخصيت هاى اين بازى توجه همگان را به خود جلب کرده است.
اين بازى کامپيوترى بازى کنندگان را در نقش” گردون فريمن” دستيار آزمايشگاه بيچاره اى قرار مى دهد که از بخت بد روزگار در اثر تصادف وظيفه نجات دنيا را از خطر گروههاى غول آسا به او محول مى شود.
جذابيت اين بازى در چند سال گذشته با به روز کردن هايى ساده حفظ شده است. اين بازى با توجه به اين که چند سالى است توليد شده هنوز هم در نظرسنجى ها در رده اول قرار دارد.
هر چند که ساخت قسمت دوم به پايان رسيده ولى valve اعلام کرده که مجلات مى توانند از 28 آوريل به بعد در مورد آن بنويسند. بنابراين معلوم نيست که در نسخه دوم چه اتفاقى رخ مى دهد . البته اگر روى جلد مجله بلژيکى بازى هاى کامپيوترى را ديده باشيد حدس زده ايد که احتمالا گردون فريمن در اين سرى در کنار خانمى با پوشش زمستانى قرار دارد.
Valve قصد دارد که اطلاعات بيشترى را در نمايشگاه الکترونيک در لوس آنجلس (16 – 13 ماه مى) به نمايش بگذارد. البته با وجود موفقيت نسخه اول ، نسخه دوم با رقابت سخت ترى مواجه خواهد شد. چرا که بازى هاى زيادى ساخته شده و تکنيک هاى بازيها خيلى پيشرفت کرده است.
به هر حال رقيب اصلى doomIII خواهد بود که به زودى وارد بازار خواهد شد . البته خيلى ها بر اين باورند که برخلاف ادعاى valve تغيير طراحى half life زمان زيادى را خواهد برد و تا پايان امسال تمام نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا