تکنولوژی

وزير دفاع: بايد به شايستگى از تكفا استفاده كنيم

ايسنا – اولين همايش سراسرى توسعه كاربرى فناورى اطلاعات و ارتباطات (تكفا) در بخش دفاع با حضور وزير دفاع، نماينده رييس جمهور در طرح تكفا و جمعى از مسوولان، صبح روز سه‌شنبه در دانشگاه صنعتى مالك اشتر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سرويس IT خبرگزارى دانشجويان ايران، امير دريابان على شمخانى، وزير دفاع و پشتيبانى نيروهاى مسلح در اولين همايش سراسرى توسعه كاربرى فناورى اطلاعات و ارتباطات، با اشاره به بند «د» از ماده 4 قانون تشكيل وزارت دفاع و پشتيبانى نيروهاى مسلح، گفت: پيشنهاداتى از نيروهاى مسلح در زمينه تكفا به عهده وزارت دفاع قرار گرفته‌است.
وى افزود: با توجه به حركت گسترده دولت در زمين تكفا، وزارت دفاع با بسيج تمامى امكانات و تحولات در بخشهاى ذيربط، از آمادگى لازم جهت انجام اين ماموريت برخوردار است.
امير دريابان شمخانى، تصريح كرد:‌سرمايه‌گذارى كافى و به هنگام در حوزه تكفا، آن را به كسب فرصت براى تامين امنيت ملى تبديل خواهد كرد.
وى خاطرنشان ساخت: ما بايد ابعاد مختلف تكفا را بشناسيم و به شايستگى از آن استفاده كنيم. در ادامه دريابان على شمخانى از نمايشگاه آخرين دستاوردهاى فناورى اطلاعات و ارتباطات نيروهاى مسلح در حاشيه اين همايش بازديد به عمل آورد.
گفتنى است همزمان با اين همايش، مجتمع دانشگاهى فناورى اطلاعات و ارتباطات با حضور وزير دفاع در دانشگاه صنعتى مالك اشتر افتتاح شد.
اين مجتمع دانشگاهى كه در مقطع كارشناسى ارشد، رشته مديريت مراكز اطلاع‌رسانى فعاليت دارد در آينده‌اى نزديك در مقطع دكتراى اين رشته دانشجو مى‌پذيرد.
همچنين در اين راستا انجمن علمى فناورى اطلاعات و ارتباطات وزارت دفاع و پشتيبانى نيروهاى مسلح با 250 نفر عضو كارش را آغاز كرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ایده های ارزشمند درباره بک لینک سازی در سئو
    ترفندهای حرفه ای درباره طراحی سایت حرفه ای – آموزش گام به گام
    الزامات و ممنوعیت ها درباره شکست در نویسندگی

    توصیه ها و هشدارهای مهم در موردثبت کسب و کار که برای موفقیت لازم است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا