تکنولوژی

آپدیت زمستانه اینستاگرام

شکی نیست که اینستاگرام که حالا زیرمجموعه فیس‌بوک محسوب می‌شود، تلاش زیادی دارد تا برای قشر جوان جذابیت خود را حفظ کند. این بار این شبکه اجتماعی محبوب، تم زمستانی و تعطیلات سال نو را به این برنامه اضافه کرده است. در آخرین نسخه به روز رسانی منتشر شده از اینستاگرام، فیلترهای جدیدی اضافه شده که همه حال و هوای زمستانی و کریسمس دارند. بخش استیکرها نیز قرار است به زودی گسترش پیدا کرده و با تِم‌های مختلف کریسمسی در دسترس کاربران قرار گیرد.

علاوه بر کارمندان دپارتمان گرافیکی اینستگرام که ظاهرا این چند وقت به شدت مشغول بوده‌اند، برنامه نویسان اینستاگرامی نیز بیکار نمانده بودند. در آخرین نسخه به روز رسانی، چندین صدای جدید نیز برای قابلیت Superzoom Effect اضافه شده است. از این بعد کاربران می‌توانند بین صداهای مختلف از جمله “Beats“، “Bounce”  و “TV Show” انتخاب کنند. قابلیت Superzoom Effect یک افکت مخصوص ویدیو از نمای نزدیک است که همراه با موسیقی ارائه می‌شود. این قابلیت در ماه اکتبر گذشته معرفی شد.

اینستاگرام همچنین تایید کرده است که جستجوی متنی برای اموجی‌ها استیکرها در قسمت Stories نیز به زودی اعمال خواهد شد. به علاوه اگر به خاطر داشته باشید قرار بود برنامه پیام‌رسان جداگانه‌ای برای ارسال پیام‌های اینستاگرامی معرفی شود که Direct App نام دارد. این برنامه، کاربردی شبیه به برنامه Facebook Messenger دارد و فعلا در وضعیت آزمایشی قرار دارد. شایعات مختلف نیز حاکی از این است که قابلیت انتشار پست‌ها، عکس‌ها و ویدیوهای دیگر کاربران و همچنین پشتیبانی از فایل‌های GIF در بخش Stories نیز به زودی به اینستاگرام اضافه خواهد شد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا