تکنولوژی

تصاویر مفهومی از گلکسی نوت 8

سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس بالاخره عرضه شدند و ظاهرا که در همین زمان کم، رکورد شکسته‌اند. سامسونگ روز دوشنبه اعلام کرد که میزان پیش خرید دو مدل  اس 8 و اس 8 پلاس، 30 درصد از محصول نسل قبلی این شرکت – Galaxy S7 و S7 edge بیشتر بوده است. لازم به ذکر است که دو گوشی مدل Galaxy S7 و S7 edge، پرفروش‌ترین محصولات سامسونگ تا کنون بوده‌اند.

دومدل جدید گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس بدون شک گوشی‌های فوق العاده‌ای هستند و علاوه بر این یکی از قدرتمند‌ترین گوشی‌های هوشمندی هستند که تا کنون به بازار معرفی شده است و هیچ مورد منفی در مورد آنها وجود ندارد ک خریدار را از خرید خود پشیمان کند، البته تقریبا!

زمانی که شخصی آیفون جدیدی می‌خرد، مطمئن است که تا یک سال آینده و حداقل تا زمانی که گوشی بعدی آیفون معرفی شود، دلش مدل بالاتر و بهتری نخواهد خواست. در مورد سامسونگ اما این اطمینان وجود ندارد زیرا این شرکت به فاصله زمانی بسیار کمی ، محصول بعدی خود را معرفی می‌کند.

سامسونگ اوایل سال میلادی جاری، سری  S گوشی‌های گلکسی خود را به روز رسانی کرد. گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دومدل این شرکت برای 6 ماه اول سال 2017 عرضه شده‌اند که بدون شک محصولات خوبی هستند اما این شرکت اعلام کرده که در 6 ماه دوم امسال قرار است مدل جدیدی از سری Note خود را معرفی کند که Galaxy Note 8 نام دارد.

طبق اخباری که تا کنون درباره این محصول منتشر شده و همچنین شایعاتی که در این‌باره درز پیدا کرده، گالاکسی نوت 8 قرار است محصول خیره کننده‌ای باشد. طبق تجربیات قبلی در مورد محصولات معرفی نشده سامسونگ، عکس‌هایی که تا کنون درباره نوت 8 منتشر شده به احتمال زیاد به خود محصول شباهت زیادی خواهد داشت.

قابلیت‌های این دستگاه طبق اخباری که تا کنون درباره آن منتشر شده: صفحه نمایش عظیم 4.6 اینچی QHD+ که نسبت صفحه به بدنه 83 درصدی آن حتی از گلکسی اس 8 نیز بیشتر است، 6 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از MicroSDXC، دوربین دو لنزه،اسکنر عنبیه چشم و باتری فوق العاده قدرتمند 4.000mAh که به امید خدا منفجر نمی‌شود.

تعدادی از عکس‌ها و فیلم مفهومی از  این محصول را در ادامه مشاهده می‌کنید:

منبع : آِی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    بررسی و نظرات کاربران در مورد گوشی می میکس آلفا شیائومی – Xiaomi Mi Mix Alpha

    مقایسه گوشی ردمی نوت 8 پرو شیائومی با گلکسی A70 سامسونگ

    مقایسه مانیتور شیائومی 34 اینچ مدل Mi Curved با جی پلاس 32 اینچ مدل GGM-K327QN

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا