تکنولوژی

معتمدی جهانگرد را برای دبیری شورای عالی اطلاع رسانی به رییس جمهور معرفی کرد

آی تی ایران – با پایان یافتن دوره شورای عالی اطلاع رسانی سید احمد معتمدی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نصرالله جهانگرد دبیرشورای عالی اطلاع رسانی بار ديگر برای اين سمت به رييس جمهور معرفی کرد.

به گفته یک مقام آگاه در وزارت ارتباطات با پایان یافتن این دوره شورای عالی اطلاع رسانی وزیر ارتباطات بار دیگر نصرالله جهانگرد را برای این سمت به رییس جمهور معرفی کرد.
در ماههای اخیر موضوع تشکیل این شورا و حذف شوراهای موازی مثل شورای عالی انفورماتیک و شورای عالی اطلاع رسانی در محافل آی تی در جریان بود.

نصرالله جهانگرد تا سه سال قبل ضمن دبیری شورای عالی اطلاع رسانی مسئولیت معاونت برنامه ریزی و هماهنگی وزارت پست را نیز بر عهده داشت اما به دلیل آنچه که اختلاف با معتمدی گفته می شد او این سمت را ترک گفت و شورای عالی اطلاع رسانی را به طور مستقل تقویت کرد.

هر چند تا پایان یافتن زمان دولت فعلی چند ماهی بیش باقی نمانده است اما به نظر می رسد انتخاب مجدد جهانگرد برای سمت دبیری شورای عالی اطلاع رسانی به نوعی کمرنگ کردن برخی حرف و صحبت ها باشد که طی ماههای اخیر در مورد اختلافات دو طرف در محافل مختلف مطرح شده است.

صحبت ها در این میان آنقدر بالا گرفته بود شنیده می شد که وزیر ارتباطات با تشکیل شورای عالی فناوری اطلاعات به نوعی در صدد حذف شورای عالی اطلاع رسانی است و حتی یکبار نیز معتمدی در مصاحبه مطبوعاتی خود تلویحا خاطر نشان کرد که تشکیل شورای عالی فناوری اطلاعات به حذف شوراهای موازی دیگر خواهد انجامید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا