اپل

اپل چند کنفرانس را در ماه سپتامبر برگزار می‌کند؟

به نظر ‌می‌رسد که اپل امسال چند رویداد سخت‌افزاری را در ماه سپتامبر به منظور رونمایی از محصولات جدید خود برگزار خواهد کرد.

وب‌سایت DigiTimes در حالی این ادعا را مطرح کرده که اپل غالبا، رویدادهای اواخر سال خود را ادغام و تنها در یک کنفرانس از محصولات خود رونمایی ‌می‌کند. اگر هم قرار بر تدارک چند رویداد باشد، این کنفرانس‌ها با فاصله زمانی چند ماهه برگزار خواهند شد.

با این حال، ماه سپتامبر در راه است و انتظار ‌می‌رود که اپل از محصولات متنوعی از قبیل خانواده گوشی‌های آیفون 13، آیپد مینی 6، نسل نهم آیپد، اپل واچ سری 7، آیرپاد و مک بوک‌های جدید رونمایی کند. اگرچه هنوز زمان دقیقی از سوی اپل برای معرفی این محصولات اعلام نشده اما پیشترDan Ives  یکی از تحلیلگران Wedbush مدعی شد که مراسم معرفی آیفون‌های جدید روز چهارم سپتامبر (13 سپتامبر) برگزار خواهد شد.

اما گزارش DigiTimes نشان ‌می‌دهد که اپل احتمالا چند رویداد را برای ماه سپتامبر تدارک دیده به طوری که یک رویداد به معرفی نسل نهم آیپد اختصاص خواهد داشت. محصولی که علاوه بر بدنه باریک‌تر و وزن کمتر، به پردازنده قوی‌تری نیز مجهز خواهد بود. همچنین برای این رویداد، معرفی آیپد مینی 6 نیز پیش‌بینی شده است.

اگر خاطرتان باشد اپل در سال 2019 تما‌می‌مدل‌های آیفون، اپل واچ و آیپد جدید خود را در دل یک کنفرانس معرفی کرد، اما این شرکت در سال 2020 با برگزاری سه رویداد از آیپدها، آیفون‌ها و مک‌ها جدید خود پرده برداشت.

طبق گزارش منتشر شده، آنچه اپل را به اتخاذ چنین تصمی‌می‌احتمالی مبنی بر تدارک چند رویداد جداگانه سوق داده، این باور است که شاید معرفی همه دستگاه در یک مراسم، باعث دیده نشدن برخی از محصولات شود اما در رویدادهای جداگانه، هر محصول به طور اختصاصی و کامل توسط رسانه‌ها و علاقه‌مندان مورد پوشش و توجه قرار خواهد گرفت.

منبع
Digitaltrends

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا