لپ‌تاپ

جدیدترین مدل‌های لپ تاپ و تبلت در بازار

دنیای تکنولوژی همواره در حال پیشرفت است و هر روز شاهد عرضه مدل‌های جدیدی از لپ‌تاپ و تبلت هستیم. اگر قصد خرید لپ‌تاپ یا تبلت جدید را دارید، انتخاب از بین این همه مدل می‌تواند کار دشواری باشد. در همین راستا، در این مطلب قصد داریم تا شما را با جدیدترین مدل‌های لپ تاپ و تبلت در بازار آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

جدیدترین مدل‌های لپ تاپ

درصورتی‌که می‌خواهید جدیدترین مدل‌های لپ تاپ را بخرید، می‌توانید برای خرید لپ‌تاپ‌های زیر اقدام کنید:

مک بوک ایر M3

یکی از بهترین لپ‌تاپ‌هایی که می‌توانید بخرید، لپ‌تاپ مک بوک ایر M3 است. این محصول با تراشه M3 جدید اپل از نظر عملکرد و عمر باتری بسیار بهینه‌تر شده است. مک بوک ایر M3 برای کارهای روزمره، وب‌گردی و انجام امور اداری گزینه فوق‌العاده‌ای است.

HP ENVY 16

شرکت HP لپ‌تاپ جدیدی به نام HP ENVY 16 تولید کرده است که این محصول قدرتمند با پردازنده Core i9-13900HK و کارت گرافیک RTX 4090 برای گیمرها و طراحان گرافیک حرفه‌ای ایده‌آل خواهد بود. نمایشگر 16 اینچی با نرخ نوسازی 240 هرتز از دیگر ویژگی‌های جذاب این لپ‌تاپ است.

ایسوس ROG Strix Scar 17 G8

درصورتی‌که می‌خواهید لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمندی بخرید، می‌توانید به سراغ ایسوس ROG Strix Scar 17 G8 بروید و آن را خریداری کنید. ایسوس ROG Strix Scar 17 G8 با پردازنده Core i9-13900HX و کارت گرافیک RTX 4090، گزینه‌ای عالی برای حرفه‌ای‌ترین گیمرهاست.

جدیدترین مدل‌های تبلت‌ها

اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای خرید لپ‌تاپ بپردازید، می‌توانید به سراغ تبلت‌های جدید بروید و برای خرید آن‌ها اقدام کنید. از جدیدترین مدل‌های تبلت‌ها می‌توانیم نمونه‌های زیر را نام ببریم:

آیپد ایر 5

آیپد ایر 5 یکی از جدیدترین تبلت‌های اپل محسوب می‌شود که با تراشه M1 قدرتمند برای انجام کارهای مختلف از جمله وب‌گردی، تماشای فیلم، بازی و انجام کارهای اداری مناسب است. این تبلت دوربین‌هایی باکیفیت و عمر باتری طولانی دارد که باعث شده‌اند تا این محصول جایگاه ویژه‌ای در بین گیمرها به‌دست بیاورد.

سامسونگ گلکسی تب S9

سامسونگ گلکسی تب S9 تبلت اندرویدی است که شرکت سامسونگ آن را با نمایشگر AMOLED زیبا و قلم S Penتولید کرده و برای طراحی و یادداشت‌برداری ایده‌آل است. گلکسی تب S9 عملکرد بسیار قدرتمندی دارد و می‌تواند جایگزین مناسبی برای لپ‌تاپ در نظر گرفته شود.

لنوو Yoga Tab

لنوو Yoga Tab

لنوو Yoga Tab تبلتی هیبریدی با قابلیت تبدیل‌شدن به حالت‌های مختلف، برای کارهای گوناگونی مانند مطالعه، تماشای فیلم و بازی مناسب است. Yoga Tab بلندگوهای قدرتمند و عمر باتری طولانی نیز دارد که باعث می‌شوند با استفاده از آن بتوانید به‌راحتی و به مدت طولانی فیلم تماشا کنید.

خرید انواع لپ تاپ و تبلت از سایت پیندو

برای خرید انواع لپ تاپ و کامپیوتر و حتی تهیه تبلت نیاز است تا به سراغ فروشگاه اینترنتی معتبری بروید تا بتوانید با خیالی آسوده برای خرید محصولات مدنظر خود اقدام کنید. یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی فعال پیندو است که بازار آنلاینی برای خرید و فروش آسان و بدون واسطه کالاست. این سایت بستری جدید و امن برای خرید و فروش آنلاین کالاهای نو به‌شمار می‌آید که با هدف حذف واسطه‌ها و عرضه تجربه‌ای آسان و مطمئن برای خریداران و فروشندگان راه‌اندازی شده است. پیندو فضایی را فراهم می‌کند تا هر کسب‌و‌کاری، چه کوچک و چه بزرگ، بتواند کالای نو خود را به‌صورت مستقیم به مصرف‌کننده نهایی عرضه کند. در این پلتفرم فقط کالاهای نو به فروش می‌رسند و از این نظر انواع بسیار متنوعی از محصولات را در دسته‌بندی‌های مختلف شاهد هستیم. پیندو با عرضه امکاناتی مانند مقایسه قیمت، انتخاب شرایط پرداخت و ارسال مناسب، سیاست‌های مرجوعی شفاف و مشتری‌مدار و پشتیبانی 24 ساعته به دنبال ایجاد تجربه‌ای امن و لذت‌بخش برای خریداران است. این وب‌سایت با عرضه مدل کف بازاری به صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا بدون هیچ محدودیتی کالای خود را به‌صورت آنلاین به فروش برسانند.

اگر خریداری هستید که از خدمات سایت پیندو استفاده می‌کنید، می‌توانید به مزایایی مثل دسترسی به انواع گوناگونی از کالاهای نو با قیمت‌های رقابتی، امکان مقایسه قیمت و شرایط مختلف فروشندگان، انتخاب روش پرداخت و ارسال متناسب با نیاز، مرجوعی آسان و بدون دردسر، پشتیبانی ۲۴ ساعته در صورت بروز هرگونه مشکل و… دسترسی پیدا کنید. از سوی دیگر، پیندو برای فروشندگان نیز مزایایی مثل فروش بدون واسطه و مستقیم به مشتری، بازار گسترده و نامحدود در سراسر ایران، امکان مدیریت آسان فروشگاه آنلاین و… به همراه دارد. اگر بخواهیم شما را با دسته‌بندی‌های سایت پیندو آشنا کنیم، می‌توان به دسته‌های زیر اشاره کرد:

  • کالای دیجیتال
  • خانه و آشپزخانه
  • مد و پوشاک
  • زیبایی و سلامت
  • فرهنگ و هنر
  • سرگرمی و فراغت
  • وسایل نقلیه
  • خدمات
  • صنعتی و اداری
  • مواد غذایی

حرف آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با جدیدترین مدل‌های لپ‌تاپ و تبلت در بازار آشنا کنیم. همان‌طور که گفتیم، لپ‌تاپ‌های مک بوک ایر M3، HP ENVY 16 و ایسوس ROG Strix Scar 17 G8 از جدیدترین محصولاتی هستند که می‌توانید در این طبقه از کالاها خریداری کنید. اما اگر علاقه‌مند به خرید جدیدترین انواع تبلت هستید، می‌توانید به سراغ دستگاه‌هایی مثل تبلت آیپد ایر 5، سامسونگ گلکسی تب S9 و لنوو Yoga Tab بروید. به‌علاوه، شما این امکان را دارید که از طریق سایت پیندو برای خرید انواع این محصولات با کمترین قیمت اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا