شبکه‌های اجتماعی

توصیه‌های مدیر اینستاگرام برای بهبود عملکرد و افزایش بازدید محتوا

به دنبال راه‌هایی برای بهبود روش پست‌گذاری در اینستاگرام هستید؟ راهکارهای مدیر اینستاگرام می تواند در این زمینه کمکتان کند.

آدام موسری – مدیر اینستاگرام، در جلسه پرسش و پاسخ هفتگی خود در استوری‌های اینستاگرام، نکاتی سریع برای بهبود عملکرد محتوای شما در این پلتفرم به اشتراک گذاشت. البته باید گفت که این نکات به طور ناگهانی باعث سه برابر شدن بازدید پیج شما یا چیزی شبیه به آن نخواهد شد، اما می‌توانند به جذب تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان به محتوای شما کمک کنند و نمودار عملکرد شما را کمی بهبود بخشند.

به گفته موسری در مورد بازنشر محتوا در قالب‌های مختلف ، بازنشر ویدیوهای Reels در استوری‌ها بیشتر از دیگر قسمت‌ها دسترسی شما را گسترش خواهد داد:

«پست کردن یک Reel در استوری‌ها، کمی به افزایش دریافت بازخورد کمک خواهد کرد. معمولاً برای بیشتر افراد، پست‌های فید نسبت به استوری‌ها دسترسی بیشتری دارند زیرا تعداد زیادی استوری در اینستاگرام وجود دارد، بنابراین رقابت بیشتری در قسمت فید وجود دارد. اما به طور کلی این کار ارزش افزوده ایجاد می‌کند و شرطی که باعث ناراحتی دنبال‌کنندگان شما نشود، موثر است.»

بنابر گفته مستقیم مدیر اینستاگرام، بازنشر Reel‌ها در استوری‌ها، موثرترین راهکار است، البته به شرطی که دنبال‌کنندگان شما اذیت نشوند.

موسری همچنین نکته‌ای درباره پست‌های همکاری (Collab Posts) به اشتراک گذاشته است. او می‌گوید که این نوع پست‌ها زمانی عملکرد بهتری دارند که حساب کاربری با دنبال‌کنندگان بیشتر، درخواست همکاری را ارسال کنند.

«به طور کلی، سیستم رتبه‌بندی [برای پست‌های همکاری] بیشتر به نفع همکار اصلی است تا فردی که درخواست همکاری را قبول می‌کند. بنابراین اگر همکار اصلی حساب وسیع‌تری داشته باشد، این کار به شما کمک خواهد کرد.»

اینکه این موضوع دقیقاً چه تاثیری در عملکرد واقعی دارد، مشخص نیست، اما اگر پروفایل بزرگ‌تر در همکاری آغازگر باشد، محتوای شما دسترسی بیشتری خواهد داشت.

این نکات، استراتژی‌های تغییر دهنده بازی نیستند، اما نکات جالبی برای بهبود عملکرد هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا دسترسی خود را-به خصوص با نزدیک شدن به تعطیلات سال نو میلادی- در اینستاگرام افزایش دهید.

منبع:socialmediatoday

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا