گجت

بهترین موس‌های مایکروسافت، ۴مدل برتر + مشخصات

علاقه‌مندان به محصولات مایکروسافت و لوازم جانبی محصلات دیجیتالی، حتماً با بهترین موس‌های مایکروسافت همچون آرک موس آشنایی دارند. از جمله دیگر موس‌ها می‌توان به موس‌ مایکروسافت مدل  Wireless Mobile 1850، مدل Sculpt Mobile و مدل Sculpt Ergonomic اشاره کرد. شرکت مایکروسافت بر نحوه طراحی این محصولات تمرکز ویژه‌ای داشته و بدون هیچ‌گونه احساس خستگی، در طولانی‌مدت می‌توان از این مدل موس‌ها استفاده نمود. پیش از اقدام برای خرید محصول به سازگاری آن با دستگاه خود توجه داشته باشید.

ماوس مایکروسافت مدل آرک ماوس Microsoft Surface Arc Mouse 2017

آرک ماوس دارای طراحی باریکی بوده و به‌سادگی می‌‌توان آن را با دستگاه سرفیس یا لپ تاپ‌های معمولی تطبیق داد. ماوس مایکروسافت مدل  Microsoft Arc Mouse در لیست بهترین موس‌های مایکروسافت جای می‌گیرد و می‌تواند برای هر سیستمی کارایی داشته باشد. تغذیه این موس از طریق باتری AAA بوده که میزان ماندگاری آن به یک سال می‌رسد. این موس با ویندوزهای 10، 8.1، MacOS و اندروید سازگار است. فناوری BlueTrack مایکروسافت نیز جهت اتصال بلوتوث کم‌انرژی در این تجهیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. باتوجه به وجود چرخ اسکرول و سوئیچ‌های موس، شما می‌توانید به‌صورت طولانی‌مدت نیز از این محصول استفاده کنید.

طراحی مینی‌مالیستی نیز یکی دیگر از مزیت‌های بهترین موس‌های مایکروسافت است. یکی از بهترین محصولات مدل Microsoft Surface را می‌توان ماوس سرفیس مایکروسافت مدل 2017 Surface Arc دانست. این امکان برای شما وجود دارد که از این محصول به‌صورت تخت یا خمیده استفاده کنید و به‌راحتی آن را حمل نمایید. دو کلید راست و چپ در این محصول دیده می‌شوند و امکان اسکرول کامل برای آن وجود دارد. این محصول فعالیت خود را با دو عدد باتری نیم‌قلمی AAA انجام می‌دهد و تغذیه هر باتری به مدت ۶ ماه امکان‌پذیر خواهد بود. این محصول همچنین بدون سیم می‌تواند به لپ تاپ متصل گردد و میان آن با ویندوزهای 10، 8.1 و 8 که ازبلوتوث نسخه 4.0 یا بالاتر برخوردار هستند، سازگاری دیده می‌شود.

همانطور که در معرفی این محصول در پارسان می آمده است:

ماوس بی سیم مایکروسافت Microsoft Surface Arc Mouse دارای سطحی خمیده با طراحی ارگونومیک بوده و حجم و اندازه آن به مرور، کاملاً هماهنگ می‌شود.

به زبان ساده‌تر پس از مدتی کار کردن با آن، حالت مایکروسافت آرک ماوس microsoft با فرم دستتان تطبیق پیدا کرده و به شما کمک می‌کند در عین حال که بهتر و سریعتر کار می‌کنید، در زندگی پشت میزی امروزی، خستگی کمتری را در انگشتتان خود احساس کنید.
ماوس مایکروسافت سرفس آرک، برخلاف دیگر ماوس‌های سنتی، بدون اینکه حجم زیادی اشغال کند یا سنگین باشد، به راحتی به همه جا قابل حمل است. مخصوصا قابلیت خم و تخت شدن Arc ماوس مایکروسافت به این موضوع کمک می‌کند

موس مایکروسافت Wireless Mobile 1850

یکی دیگر از بهترین موس‌های مایکروسافت را می‌توان موس مایکروسافت Wireless Mobile 1850 دانست. این مدل محصولات به‌شکل بی‌سیم بوده و دارای طراحی مناسبی است. امکان کار کردن با هر دو دست با این موس‌ها وجود داشته و گیرنده این مدل محصولات، ابعاد بسیار کوچکی دارند که شما می‌توانید آن را در قسمت زیرین موس مشاهده نمایید. این موس قادر به برقراری اتصال 2.4 گیگاهرتزی‌ با گیرنده خود بوده و می‌تواند تمامی امواج را دریافت کند؛ از این‌رو کوچک‌ترین حرکت نیز می‌تواند برای این محصول قابل شناسایی باشد. این محصول از فاصله ۵ متری نیز می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

موس مایکروسافت Wireless Mobile 1850

شما می‌توانید موس مایکروسافت Wireless Mobile 1850 را به‌عنوان یکی از بهترین موس‌های مایکروسافت در رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای، قرمز، صورتی و بنفش تهیه نمایید. انتخاب رنگ این محصول درواقع به نوع لپ تاپ یا رایانه رومیزی شما بستگی دارد. پیش از این‌که برای خرید این محصول اقدام نمایید، از سازگاری آن با دستگاه خود اطمینان یابید. در ساخت این محصول از یک حسگر اپتیکال استفاده شده که به‌خوبی می‌تواند 1000 نقطه در اینچ را تشخیص دهد. به بیانی دیگر، این موس از دقت 1000dpi برخوردار است. باتوجه به دقت بالای این حسگر، شاهد افزایش امکان کنترل نشانگر هستیم و شما به‌شکلی نرم و روان می‌توانید موس را حرکت دهید.

با خرید این محصول شما راحت‌تر می‌توانید مروری بر صفحات اینترنت و فایل‌های اسناد داشته باشید. تامین انرژی این موس از طریق یک باتری آلکالاین سایز AA صورت می‌گیرد و این باتری می‌تواند به مدت ۶ ماه شارژ خود را نگه دارد. برای این‌که انرژی این موس کمتر مصرف شود، کمپانی یک دکمه خاموش روشن را نیز برای آن در نظر گرفته است. به‌طور کلی موس مایکروسافت Wireless Mobile 1850 را می‌توان یک موس بی‌سیم و دقیق با ابعاد کوچک دانست که وزن پایینی نیز دارد.

همانطور که در دیجی کالا هم آمده است:

این ماوس در رنگ‌های سرمه‌ای، صورتی، آبی، بنفش، قرمز و مشکی تولید شده است. مات بودن رنگ بدنه این محصول آن را نسبت به اثرانگشت مقاوم کرده است. کلیدهای چپ و راست به شکلی طراحی و تولیدشده‌اند که راحتی را برای انگشتان دست فراهم می‌کنند. این محصول شرکت مایکروسافت علی‌رغم قیمت نه‌چندان زیاد از کیفیت و کارایی محصولات گران‌قیمت مایکروسافت برخوردار است و دلیل قیمت کم‌تر آن را می‌توان امکانات کم‌تر آن نسبت به ماوس‌های گران‌قیمت‌تر مایکروسافت دانست. در قسمت پایین ماوس هم چراغ اپتیکال، محفظه باتری قلمی (AA) و شیاری برای نگهداری دانگل USB نانو قرار گرفته است.

ماوس مایکروسافت مدل Sculpt Mobile

ماوس مایکروسافت مدل Sculpt Mobile نیز در لیست بهترین موس‌های مایکروسافت جای دارد؛ اگر نگاهی به این محصول بیندازید، متوجه شکل گنبدی آن می‌شوید. باتوجه به ظاهر محصول، در ‌هنگام استفاده از موس شاهد قرارگیری کف دست اندکی بالاتر از حد عادی هستیم؛ به این صورت که مچ دست کمترین میزان حرکت را داشته و با وجود این محصول، دست از آرنج حرکت نمی‌کند. اتصال این موس به کامپیوتر به‌شکل بی‌سیم صورت می‌گیرد و تامین انرژی آن از طریق یک باتری قلمی سایز AA امکان‌پذیر است.

حسگر اسکالپت موبایل به‌شکل لیزری بوده و میزان دقت آن به 1000dpi می‌رسد‌. شما در ‌هنگام استفاده از این محصول می‌توانید سرعت عملکرد بالایی را تجربه نمایید. ماوس مایکروسافت مدل Sculpt Mobile علاوه‌بر این‌که دارای تمامی دکمه‌های معمولی بوده، شما می‌توانید یک دکمه ویندوز را نیز روی موس اسکالپ موبایل مشاهده نمایید که کمک می‌کند تا شما سریع‌تر به منوی استارت دسترسی یابید. بهینه‌سازی این موس برای ویندوزهای 7 و 8 به‌خوبی صورت گرفته و میان آن با آخرین نسخه‌های این سیستم ‌عامل سازگاری وجود دارد.

ماوس مایکروسافت مدل Sculpt Ergonomic

ماوس مایکروسافت مدل Sculpt Ergonomic به‌عنوان یکی از بهترین موس‌های مایکروسافت شناخته می‌شود که در کنار یک کیبورد به بازار عرضه شده است. شرکت مایکروسافت دو سال را صرف طراحی این محصول کرده و در طراحی جدید آن، شاهد حذف بخش‌های غیرضروری موس بوده‌ایم و تنها بخش‌های مهم موس باقی مانده‌اند. دو عدد باتری قلمی آلکالاین سایز AA در تامین انرژی این ماوس بی‌سیم نقش داشته و شما می‌توانید در بخش زیرین در محدوده کلید روشن خاموش، باتری آن را مشاهده نمایید. میزان دقت این محصول به 1000dpi می‌رسد و در صورت کار کردن طولانی‌مدت با این موس، دچار خستگی نخواهید شد.

ماوس مایکروسافت مدل Sculpt Ergonomic

سخن پایانی

امروزه موس‌های مایکروسافت از جمله بهترین موس‌های موجود در بازار هستند که در پارسان می با قیمت مناسبی نیز عرضه شده اند. از جمله بهترین موس‌های مایکروسافت می‌توان به مایکروسافت مدل Microsoft Surface، Wireless Mobile 1850، مدل Sculpt Mobile و مدل Sculpt Ergonomic اشاره کرد. محصولات این برند از نظر طراحی، باتری، اتصالات و میزان دقت عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و طراحی آرگونومیک این مدل موس‌ها سبب شده تا شما در هنگام استفاده از آن، حداقل خستگی را تجربه نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا