گجت

بهترین اسپیکر برای مهمانی کدام است؟

اگر شما هم می‌خواهید بهترین اسپیکر برای مهمانی خودتان را داشته باشید، این متن برای شماست. در این گزارش ما می‌خواهیم بهترین اسپیکرها برای مهمانی را بررسی کنیم و ببینیم که شرکت‌های مختلف در این زمینه چه کار کرده‌اند. اسپیکرهای مخصوص مهمانی، از پارتی باکس التیمیت برند jbl گرفته تا بهترین مدل‌های برند مکسیدر، لازم است که ویژگی‌هایی خاص داشته باشند تا بتوانند بهترین کیفیت صدا را برای ما به ارمغان بیاورند. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات مورد نظر خود برای خرید اسپیکرهای مهمانی را به دست بیاورید.

اسپیکر مهمانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

موارد زیادی در انتخاب بهترین اسپیکر مناسب تفریح و مهمانی تاثیرگذارند که در ادامه می‌بینید:

قدرت صدا؛ فاکتوری تعیین‌کننده

برای مهمانی اهمیت زیادی دارد که اسپیکر بتواند صدای بلندی را تولید کند. تولید صدا در اسپیکر به توان خروجی آن، پنل بلندگوی‌ها و تعداد یونیت‌هایی بستگی دارد که در یک مجموعه در اختیار ما قرار می‌گیرد. تنظیمات مختلفی مثل شخصی‌سازی اکولایزر باعث می‌شود که در پارتی‌ها بتوان تنظیماتی را اعمال کرد که برای یک مهمانی مناسب‌تر هستند.

مقاومت بدنه

مقاومت بالای اسپیکر در برابر گردوغبار و آب باعث می‌شود بتوان از آن در مهمانی‌هایی که در فضای باز برگزار می‌شوند، استفاده کرد. وجود ساب ووفرهای متعدد به ما این امکان را می‌دهد که بتوانیم در اسپیکر از بیس عمیق بهره‌مند شویم.

بیس صدا؛ جهت لذت بردن بیشتر

وجود بیس عمیق در اسپیکر سبب آن خواهد شد که بیس‌های یک موزیک بسیار بهتر به‌گوش برسد و عمق موزیک افزایش پیدا کند. بسیاری دوست دارند که اسپیکرشان دارای رقص نور هم باشد تا در مهمانی ظاهری زیبایی به مراسم دهد.

قیمت؛ شاید مهمترین

در در نهایت، می‌توان گفت که قیمت اسپیکر یکی از تعیین‌کننده‌ترین عوامل در انتخاب یک اسپیکر خواهد بود. برای مثال اگر قصد خرید از برند Harman Kardon را دارید، با مشاهده قیمت اسپیکر هارمن کاردن ممکن است به این نتیجه برسید که علی‌رغم فوق‌العاده بودن محصولات این برند، مدل مناسب با نیاز شما با بودجه‌تان همخوانی نداشته باشد و گزینه مدنظر را عوض کنید.

معرفی بهترین اسپیکر برای مهمانی

حالا که با ویژگی‌های مختلف یک اسپیکر مناسب مهمانی و پارتی آشنا شدیم، وقت آن است که بهترین محصولاتی که می‌توان برای چنین هدفی تهیه کرد را به شما معرفی کنیم.

خوشبختانه برندهای مختلف تولیدکننده محصولات صوتی، موارد زیادی برای چنین هدفی تولید کرده‌اند و همین هم باعث شده تا دست ما برای معرفی و دست شما برای انتخاب باز باشد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی‌بی‌ال مدل Party Box 310

مدل‌های پارتی باکس از کمپانی معروف و محبوب جی‌بی‌ال را کمتر کسی نمی‌شناسد. این مدل‌ها مناسب مهمانی هستند و اصلا برای چنین هدفی هم ساخته شده‌اند. مدل ۳۱۰ یکی از بهترین محصولات این شرکت است که برای هدف پارتی تولید شده است.

این محصول را می‌توان هم به برق متصل کرد و هم از باتری آن برای پخش صدا کمک گرفت. باتری آن می‌تواند تا ۱۸ ساعت برای‌تان موسیقی پخش کند که عددی فوق‌العاده است. این اسپیکر چون وزن بسیار زیادی دارد، با ۴ چرخ در زیرش ارائه می‌شود که حمل‌ونقل آن را راحت‌تر کند. نورپردازی جذاب آن نیز باعث می‌شود که مهمانی‌های شما رنگ‌ولعاب دیگری داشته باشند.

800 وات توان خروجی و فرکانس پاسخ‌گویی ۵۰ تا ۱۸۰۰۰ هرتز در Party Box ۳۱۰ باعث می‌شود که بتوانید از آن به‌راحتی برای فضاهای وسیع کمک بگیرید. استاندارد IPX4 در این اسپیکر یعنی که مناسب فضاهایی مثل کنار استخر است و با پاشش قطرات آب بر روی دستگاه مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد.

2 عدد توییتر ۲.۵ اینچی و ۲ عدد ووفر ۶.۵ اینچی وظیفه تولید صدا در این محصول را خواهند داشت. در کنار اتصال بلوتوثی، پورت‌های مختلفی بر روی این دستگاه وجود دارد که اتصال آن به‌دستگاه‌های مختلف ازجمله میکروفون و گیتارهای دارای پیکاپ را فراهم خواهد کرد. قیمت اسپیکر jbl در این مدل به‌دلیل هم امکانات بالاتر از اسپیکرهای معمولی است.

اسپیکر بلوتوثی خانگی زیلوت مدل SP80

ممکن است که نام برند زیلوت برای‌تان کمی جدید باشد که چیز عجیبی هم نیست چون این برند به تازگی وارد بازار شده اما توانسته در همین مدت کم بسیار خوب عمل کند و نامش را حسابی جا بیندازد. اسپیکر SP80 تنها ۱۰ کیلوگرم وزن دارد و طراحی شده تا در جایی به‌صورت ثابت قرار بگیرد. برای سالن‌های مختلف، باشگاه‌های ورزشی و مهمانی‌های خانگی این محصول یکی از بهترین گزینه‌هاست. این اسپیکر خوب است بدانید که قابلیت کارائوکه هم دارد.

البته که می‌توان برای اجرای پادکست‌ها نیز از آن کمک گرفت. زیلوت مدل SP80.۸۰ وات توان خروجی دارد و صدایی رسا و قدرتمند را تولید می‌کند. در این محصول از یک باتری ۷هزار میلی‌آمپری استفاده شده که می‌تواند ۴ تا ۵ ساعت شارژدهی مطلوب داشته باشد. رقص نور مطابق با اکولایزر باعث می‌شود که در مهمانی‌ها پخش موسیقی شما جلوه متفاوتی به خود بگیرد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS635

یک اسپیکر ۱۶.۵ کیلوگرمی که از بهترین پارتی‌باکس‌های کینگ استار در بازار محسوب می‌شود. این محصول استوانه‌ای را باید به‌شکل ایستاده قرار داد و از آن استفاده کرد. البته که این محصول از ۲ چرخ بهره می‌برد تا حملش راحت‌تر باشد.

خروجی آن ۱۱۰ وات است و می‌تواند به شما صدایی قدرتمند و شفاف را برساند. ۲ ساب ووفر ۱۲ اینچی و ۱ هورن توییتر مجموعه پنل‌های این اسپیکر هستند که علاوه‌بر بیس‌های قوی و حرفه‌ای، قسمت‌های تیز موزیک را نیز به شفاف‌ترین حالت ممکن به‌گوش شما می‌رساند. ۲ ورودی میکروفون برای این اسپیکر وجود دارد و می‌توان گیتارهای دارای پیکاپ را نیز به آن متصل کرد.

بلوتوث آن نسخه ۵.۰ است و حداکثر تا ۱۰ متر را پشتیبانی می‌کند. این محصول می‌تواند تا ۵ ساعت با ۸۰درصد ولوم خود و تا ۶ ساعت با ۵۰درصد ولوم خود کار کند. برای شارژ مجدد نیز KBS63.۵ تا ۶ ساعت زمان نیاز دارد. البته که نباید از رقص نور زیبای آن هم غافل شد.

اسپیکر پرتابل بلوتوث جی‌بی‌ال مدل PartyBox 110

باز هم در این پارتی باکس جی‌بی‌ال ما با ورودی گیتار و میکروفون طرف هستیم که به‌خوبی نشان می‌دهد این اسپیکر برای مهمانی و تفریح ساخته شده است. این اسپیکر با توان خروجی ۱۶۰ وات می‌تواند تا ۱۲ ساعت بدون وقفه برای شما موسیقی پخش کند. ۲ ساب ووفر و ۲ توییتر در این اسپیکر صدای شفاف و باکیفیت را برای‌تان به‌همراه خواهد داشت.

نسبت به مدل ۳۱۰ که در ابتدا به شما معرفی کردیم یه مدل جمع‌وجورتر است و قیمت بسیار به‌صرفه‌تری هم دارد. با استفاده از قابلیت کارائوکه آن می‌توانید به‌راحتی روی آهنگ‌های مختلف بخوانید در مهمانی‌های خود اوقات شادی را داشته باشید.

درایورهای ۴گانه این اسپیکر که شامل ۲ عدد ساب ووفر ۵.۲۵ اینچی و ۲ عدد توییتر ۲.۲۵ اینچی است که توانش به ۱۶۰ می‌رسد. شاید فکر کنید که این حجم صدا چندان زیاد نیست اما همین مقدار می‌تواند تا ۱۰۰ متر برای شما کافی باشد و ازطرفی کیفیت پخش آن هم بسیار بالاست.

این اسپیکر یک باتری ۳۶ واتی دارد که می‌تواند تا ۱۲ ساعت برای شما شارژدهی داشته باشد. برای کامل‌شدن این باتری قدرتمند نیز شما به ۳.۵ ساعت زمان احتیاج خواهید داشت.

بهترین اسپیکر برای مهمانی را از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توان از آن‌ها بهترین اسپیکر برای مهمانی را تهیه کرد. اما قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما فروشگاه تکنولایف خواهد بود. شما می‌توانید با استفاده از این وب‌سایت معتبر به‌راحتی قیمت محصولات مختلف در حوزه اسپیکر را پیدا کنید و سپس ازطریق همین سایت هم آن‌ها را سفارش دهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا