ارز دیجیتال

«ارزآن»، اولین پلتفرم مقایسه، خرید، فروش و مدیریت رمزدارایی‌ها

ارزآن، یک پلتفرم جامع و پیشرفته برای مقایسه، خرید، فروش و مدیریت رمزدارایی‌ها است که با هدف تسهیل فرایندهای معاملاتی و مدیریت دارایی‌های دیجیتال طراحی شده است. این پلتفرم با ارائه ابزارهای پیشرفته و ویژگی‌های منحصربه‌فرد، تلاش می‌کند تا نیازهای سرمایه‌گذاران را در بازار پرنوسان و پیچیده رمزدارایی‌ها برآورده کند.

رونمایی از این محصول جدید در حوزه رمزدارایی‌ها در رویدادی در  ۱ مرداد ۱۴۰۳، در ساختمان ماموت با حضور افراد مطرح در صنعت برگزار شد.

این محصول نوآورانه به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند با امکان مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی‌های مختلف داخلی و خارجی، تجربه بهتری و ساده‌تری در پروسه خرید و فروش ارز دیجیتال تجربه کنند.

جزئیات محصول

• مقایسه قیمت نهایی: ارزآن قیمت‌های مختلف ارز را در صرافی‌های مختلف لیست کرده و به نمایندگی از کاربران، ارز با کمترین قیمت را خریداری می‌کند.

• احراز هویت یک‌مرحله‌ای (Single KYC): فرایند احراز هویت سریع و آسان که تنها یک بار نیاز به تکمیل دارد.

• مدیریت یکپارچه دارایی‌ها: امکان مدیریت تمام دارایی‌های دیجیتال در یک حساب کاربری.

• ابزارهای تحلیل و سرمایه‌گذاری: ارائه ابزارهای پیشرفته برای تحلیل و سرمایه‌گذاری هوشمند

احسان قاضی‌زاده، مدیرعامل ارزآن در این رویداد گفت: “ما مفتخریم که ارزآن را به عنوان اولین پلتفرم مقایسه، خرید، فروش و مدیریت دارایی‌ها به بازار عرضه می‌کنیم. این محصول حاصل تلاش بی‌وقفه تیم ما برای ارائه راه‌حلی جدید و جامع برای کاربران این صنعت است تا بتوانند تجربه بهتری در خرید، فروش و سرمایه‌گذاری داشته باشند.»

رویداد رونمایی از پلتفرم «ارزآن» با حضور افراد متخصص و مطرحی از هلدینگ مکس، مکس امید، راه پرداخت، گلرنگ ونچرز، آپ، فیناپ، ثروتینو، پیوست و اخبار رسمی برگزار شد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا