گوناگون

بهترین دوربین مداربسته لامپی ۲۰۲۴

دوربین لامپی هایک ویژن یکی از بهترین و محبوب‌ترین دوربین‌های مداربسته در بازار است. این دوربین‌ها به شکل لامپ معمولی طراحی شده‌اند و میتوانید به طور پنهانی از محیط اطراف خود مراقبت کنید. شما میتوانید دوربین لامپی هایک ویژن را از hikvision-cctv.com و یا هایک ویژن سنتر تهیه فرمایید.

برندهای زیادی، دوربین‌های لامپی با قیمت‌های متفاوت تولید کردند. اگر به دنبال بهترین دوربین لامپی هستید که باکیفیت و مقرون به صرفه باشد، دوربین لامپی از برند هایک ویژن میتواند گزینه ایده آلی برای شما باشد. چرا هایک ویژن؟ به دلایل زیر هایک ویژن جزو بهترین دوربین لامپی است:

-تنوع بی‌نظیر: هایک ویژن برای هر نیازی، دوربینی دارد. از دوربین‌های ساده ی خانگی تا مدل‌های پیشرفته ی صنعتی، در میان محصولات این شرکت، بهترین نوع برای شما پیدا میشود.

-کیفیت برتر: هایک ویژن به کیفیت تصویر و عملکرد محصولاتش مشهور است. تصاویر واضح و دقیق، در هر شرایط نوری، خیال شما را از امنیت محیطتان راحت میکنند.

-نوآوری مداوم: تیم‌های تحقیق و توسعه ی هایک ویژن، همواره در تلاش‌اند تا با ارائه ی فناوری‌های جدید، تجربه ی کنترل محیط را ارتقا دهند.

-امنیت سایبری: هایک ویژن به حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات شما اهمیت میدهد و از قوی‌ترین تدابیر امنیتی برای محافظت از داده‌هایتان استفاده میکند.

-شبکه‌ی جهانی: هایک ویژن در بیش از ۱۵۵ کشور دنیا شعبه دارد و خدمات و پشتیبانی خود را به مشتریان -در سراسر جهان ارائه میدهد.

انواع دوربین لامپی

دوربین لامپی

دوربین‌های لامپی هایک ویژن در انواع مختلفی با ویژگی‌ها و مزایای مختلف موجود هستند. در اینجا برخی از رایج‌ترین انواع دوربین‌های لامپی آورده شده است:

۱. دوربین مینی اسپیددام طرح لامپ:

جزو بهترین دوربین لامپی محسوب میشوند که میتوانند به صورت افقی و عمودی حرکت کنند. این امر به آنها دید وسیع‌تری نسبت به دوربین‌های لامپی ثابت میدهد. همچنین دوربین‌های مینی اسپیددام دارای میکروفون و بلندگو نیز هستند. شما میتونید با افراد نزدیک به دوربین لامپی مکالمه داشته باشید.

۲. دوربین لامپی چرخشی:

این نوع دوربین‌ها از دو تا لنز ثابت و چرخشی تشکیل شده اند. در نتیجه مناطق وسیع‌تری را تحت کنترل قرار میدهند. علاوه بر این، لنز چرخشی قادر است تصاویر و ویدیوها را با رزولوشن ۴ مگاپیکسل و کیفیت FULL-HD ضبط کند.

۳. دوربین چشم ماهی طرح لامپ:

دوربین‌های چشم ماهی طرح لامپی دارای میدان دید ۱۸۰ یا ۳۶۰ درجه هستند. این امر به آنها این امکان را میدهد تا کل اتاق یا منطقه را با یک دوربین واحد نظارت کنند. این مدل دوربین برای انبارها پیشنهاد میشود.

۴. دوربین لامپی با قابلیت زوم بالا:

این نوع دوربین‌های لامپی از قابلیت زوم اپتیکال بالایی برخوردارند. درنتیجه امکان بزرگنمایی تصاویر و شناسایی دقیق اشیا و افراد در فواصل دور را فراهم میکنند. به همین دلیل، این نوع دوربین‌ها گزینه مناسبی برای نظارت بر محیط‌های بزرگ و پهناور هستند.

۵. دوربین‌های سیمکارتی طرح لامپ:

دسته آخر بهترین دوربین لامپی، دوربین‌های سیمکارتی هستند. این دوربین‌ها علاوه بر طراحی پنهان شبیه به لامپ، قابلیت اتصال مستقیم به شبکه موبایل را نیز دارند. شما میتوانید دوربین را در هر جایی نصب و از راه دور، کنترل دقیقی روی محیط داشته باشید.

دوربین لامپی هایک ویژن

دوربین لامپی هایک ویژن

به دنبال بهترین دوربین لامپی برای امنیت محیط خود هستید؟ دوربین‌های لامپی هایک ویژن، پاسخی فراتر از انتظارات شما، ارائه میدهند! این دوربین ها، با ظاهری شبیه به لامپ‌های معمولی، به طور نامحسوس در هر مکانی که شما بخواهید نصب شده و با دقت تمام، نگهبان حریم خصوصی و امنیت شما خواهند بود. اجازه بدهید بیشتر با قابلیت‌ها و ویژگی‌های بهترین دوربین لامپی آشنا بشویم.

  • بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم در برابر ضربه
  • قابلیت شنود و مکالمه دوطرفه در محیط تحت کنترل
  • نصب و راه اندازی آسان بدون نیاز به دانش فنی خاص
  • پوشش کامل ۳۶۰ درجه محیط بدون نیاز به چرخش دوربین
  • قابلیت انتقال تصویر زنده به گوشی‌های هوشمند برای نظارت آنلاین
  • ضبط خودکار تصاویر جدید همره با پاک شدن خودکار تصاویر قدیمی
  • قابلیت تصویربرداری در تاریکی مطلق با استفاده از سنسور مادون قرمز
  • پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا ۶۴ گیگابایت برای ذخیره سازی حجیم
  • امکان پخش زنده تصاویر ذخیره شده بدون نیاز به خارج کردن کارت حافظه
  • LED قابل تنظیم برای روشن شدن نور در تاریکی

خلاصه مقاله

هنگام انتخاب بهترین دوربین لامپی، مهم است که ویژگی‌های مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر به دوربینی نیاز دارید که بتواند یک منطقه وسیع را پوشش دهد، دوربین لامپی چرخشی یا چشم ماهی بهترین گزینه است. اگر میخواهید دوربین بتواند سوژه‌های دوردست را بزرگنمایی کند، به سمت دوربین لامپی با قابلیت زوم بالا بروید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا