تکنولوژی

نوکيا و راه‌اندازی کیوسک آنلاین تشخیص صلاحیت گارانتی

موبنا- مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران از راه اندازی استندهای تشخیص آنلاین صلاحیت گارانتی گوشی های نوکیا در مراکز تجاری تهران در جهت حمایت از حقوق مشتریان و آگاهی از اصلی بودن گارانتی این گوشی ها خبر داد.
هومن معصومی راداظهار داشت: کیوسک های آنلاین تشخیص صلاحیت گارانتی نوکیا در راستای راهنمایی مشتریان در پاساژها و مراکز تجاری و خرید و فروش بزرگ تهران نصب خواهد شد.
وی افزود: این استندهای تشخیص صلاحیت گارانتی به صورت آنلاین به خریداران گوشی های نوکیا این امکان را می دهد تا از صلاحیت گارانتی گوشی خود اطمینان حاصل کنند.
وی با بیان اینکه شرکت نوکیا در ایران برنامه های مدونی برای خدمات پس از فروش محصولات خود برای مشتریان در ست انجام دارد گفت: فرهنگ سازی برای استفاده از گوشی های دارای گارانتی و نیز چگونگی تشخیص گارانتی اصلی از غیر اصلی از جمله برنامه های نوکیا است.
معصومی راد با تاکید بر اینکه نوکیا در راستای ارائه خدمات پس از فروش حقیقی گوشی های خود در ایران گفت: مراکز خدمات پس از فروش این برند علاوه بر گوشی های گارنتی دار ، گوشی های بدون گارانتی و غیر رسمی مشتریان را در این مراکز تعمیر می کند.
وی تنها تفاوت تعمیر گوشی های فاقد گارانتی رسمی “نوکیا” را در هزینه ای عنوان کرد که باید از سوی کاربر آن گوشی پرداخت شود و گفت: تعمیر گوشی های فاقد گارانتی رایگان نبوده و مشترک باید در ازای تعمیر آن ، هزینه تعمیر را پرداخت کند.
مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران تاکید کرد که نوکیا تنها برندی است که در ایران برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و تقلب نسبت به سراسری نمودن گارانتی گوشی های خود اقدام کرده است و هیچ یک از برندهای دیگر موجود در بازار ایران دارای گارانتی سراسری نیستند.
وی تصریح کرد: سرویس تماس تلفنی، پیام کوتاه، اینترنت و مرکز خدمات مشتریان از جمله خدماتی است که برای کنترل اصالت ضمانتنامه اصلی و خدمات پس از فروش در اختیار مصرف‌کنندگان گوشی‌های این نوع برند در ایران قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا