تکنولوژی

تعداد سايت هاى مواد مخدر در انگليس افزايش يافت

بخش خبر آى تى ايران – پليس انگلستان تلاش گسترده‌اى را براى مقابله با خريد و فروش online مواد مخدر آغاز كرد. تاكنون پليس با هدف‌گيرى سايت‌هاى خريد و فروش مارى جوانا اقدام به دستگيرى و از كار اندازى برخى از سايت‌ها كرده است.
در اين سايت ها كه تعداد آنها در انگليس رو به افزايش است، فرد متقاضى با پرداخت پول از طريق كارت اعتبارى ظرف كمتر از 24 ساعت مواد مورد نظر خود را به دست مى‌آورد. اين مواد در بسته‌هاى مخصوص 5/7 گرمى از طريق پست به آدرس فرد متقاضى ارسال مى‌شود.
طبق قوانين انگليس حمل و يا نگهدارى اين مواد حداكثر 14 سال زندانى دارد ولى به نظر مى رسد كه با استفاده از اينترنت ميزان فروش مواد مخدر در اين كشور تا حد غير منتظره‌اى افزايش يافته و حالا پليس انگليس بايد براى مقابله با روش‌هاى جديد فروش اين مواد نيز آشنا شود.
هم‌اكنون وضعيت فروش مواد مخدر در انگليس از طريق اينترنت در حدى است كه در حال حاضر اينترنت به اولين راه دستيابى به مواد افيونى تبديل شده است. سايت‌هاى مربوطه نيز در حجم و شكل‌هاى بسيار متنوعى وجود دارند. برخى از اين سايت‌ها داراى طراحى‌هاى بسيار قابل توجه بوده و به هر كسى مواد مى‌فروشند،‌ اما برخى ديگر از سايت يك صفحه ساده براى وارد كردن اسم و كلمه رمز هستند و مواد خود را تنها به عده‌اى خاص از مشتريان قديمى خود مى‌فروشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا