سرگرمی

تماشای آنلاین فیلم در فیلیمیوم

(VOD) مخفف «Video On Demand» است که می‌توان معادل فارسی آن را ویدئوی درخواستی دانست. عملکرد «VOD» ها تشابه زیادی به آن برنامه دوست‌داشتنی «آنچه شما خواسته‌اید» دارد؛ با این تفاوت که آنچه مخاطب به‌دنبال آن است، در یک فضای تعاملی با اختیارات بسیار بالا در دسترس قرار گرفته است؛ به همین دلیل (VOD) ها یکی از محبوب‌ترین سایت‌های اینترنتی به‌شمار می‌روند. سایت‌هایی که چند سالی است با توسعه زیرساخت‌های اینترنت در ایران و بالا رفتن سرعت دسترسی به اینترنت، جای خود را در میان سایت‌های محبوب ایرانی مانند سایت فیلیمیوم نیز باز کرده‌اند. در این سیستم با استفاده از دستگاه‌های هوشمند، مخاطبان در منازل و دفاتر خود دارای گیرنده‌های تعاملی می‌شوند و می‌توانند از طریق فرم‌هایی همچون تلویزیون، گوشی‌های موبایل، تبلت و کامپیوتر فیلم‌ها، سریال‌ها و عکس‌های مختلف را تماشا کنند. این آثار در این سیستم در طبقه‌بندی‌های مختلف از کودک تا بزرگسال و با موضوع‌بندی‌هایی همچون خانوادگی، تاریخی، جنگی، مستند و… طبقه‌بندی می‌شود. همچنین در این سیستم آثاری با محتوای آموزشی، مذهبی، تفریحی و سرگرمی وجود دارد. علاوه بر فیلم‌ها و سریال‌های مختلف، بخش‌های متنوع و جالبی مانند موسیقی، بیوگرافی، کلیپ و… در این سایت‌ها وجود دارند.

در حال حاضر تمامی سایت‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال یا همان وی. او. دی‌ها که در ایران شروع به فعالیت کرده‌اند، به صورت اشتراکی و شارژ پنل کاربری فعالیت می‌کنند. به این صورت که مخاطب در ازای پرداخت هزینه ای، دسترسی کامل به آرشیو سایت را دریافت خواهد کرد. چنانچه مخاطب هزینه‌ای پرداخت نکرده باشد، دسترسی به مطالب خاص و اصولاً تمامی محتوای سایت رو نداشته و نمی‌تواند استفاده خاصی از این بستر آنلاین ببرد.

مزایای تماشای آنلاین فیلم و سریال
مزایای تماشای آنلاین فیلم و سریال

همه داشتن یک آرشیو هر چند کوچک از فیلمها و سریالهای دلخواهمان را تجربه کرده ایم. از فیلم‌های خاطره انگیز قدیمی گرفته تا فیلم‌های روز سینما. این روزها با وجود سایت‌های آنلاین فیلم و سریال دیگر نیازی نیست فیلمها را دانلود کنید و داخل هارد ذخیره کنید. چرا که این سایت‌ها دارای آرشیو نسبتاً قوی و به روزی هستند که هر نوع سلیقه‌ای را پوشش میدهند. شاید اسم سایت‌های خارجی مانند نت فلیکس، هولو و… را شنیده باشید که در کشورهای خارجی فعال هستند. خب به لطف بالا رفتن سرعت اینترنت و پهنای باند و در مقابل آن تعرفه‌های اینترنت که بسیار بهینه‌تر شده، سایت‌های تماشای آنلاین فیلم زیادی در کشور فعال شده‌اند و جالبتر آنکه خیلی از این سایت‌های فیلم از حجم اینترنت شما مقدار کمی کسر می‌شود به صورت نیم بها می‌باشد. تقاضا برای تماشای ویدئو در اینترنت روزبه روز در حال افزایش است و این موضوع فرصت‌های جدید و بی‌شماری را برای کسب‌وکارهای مختلف و تولیدکنندگان محتوا فراهم کرده است. این فرصت‌ها فقط برای حوزه‌ی سرگرمی و آموزشی نیست، بلکه سازمان‌ها و شرکت‌های دیگر در زمینه‌های مختلف نیز می‌توانند از این فرصت جدید برای معرفی محصولات و برند خود استفاده کنند.

فیلیمیوم

شاید برایتان سوال شده باشد که چه سایت‌هایی برای تماشای سریال آنلاین مناسب است؟ ما اینجا هستیم تا به شما جواب سوالهایتان را بدهیم. سایت‌های گوناگونی وجود دارند که یکی از این سایت‌ها فیلیمیوم است. این سایت تمامی فیلم‌ها و سریال‌های محبوب دنیا را مانند سریال‌های ونزدی (Wednesday)، ارباب حلقه‌ها (The Lord of the Rings)، وایکینگ‌ها (Vikings)، آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) و… را در سایت خود قرار داده است. شما عزیزان می‌توانید به راحتی فیلم و سریال خود را در سایت فیلیمیوم تماشا کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا