گوناگون

معرفی بروکر روبو فارکس

اگر تاکنون درباره ورود به معاملات بازار جهانی فکر کرده‌اید حتما نام روبوفارکس را شنیده‌اید اگر هم اطلاعات کاملی از آن ندارید ولی مایلید در این حوزه فعالیت کنید، نگران نباشید. چنانچه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، به موضوع معرفی بروکر روبو فارکس پرداخته و اطلاعات کارآمدی را در اختیارتان قرار خواهیم داد. به دلیل آن که بروکرها در بازار فارکس نقش کلیدی ایفا می‌کنند و از تنوع خدمات، سرعت تراکنش و امینت بالایی برخوردارند، به عنوان بهترین انتخاب برای فعالیت در بازار فارکس به شمار می‌آیند، بنابراین پیش از آن که وارد این حوزه شوید باید بدانید روبو فارکس چیست؟

بروکر به چه معناست و چه فعالیتی انجام می‌دهد؟

پیش از آن که به چیستی روبوفارکس بپردازیم لازم است ببینیم بروکر چیست و چه معنایی در بازار فارکس و .. دارد؟ بروکر یک فرد و یا مجموعه‌ای است که به عنوان واسطه‌ای برای خرید و فروش در بازارهای مالی شناخته شده است و کمک می‌کند تا این فرآیند به آسانی انجام پذیرد. فعالیت شرکت کارگزاری یا بروکر به این صورت است که نرخ‌های بازار را به مشتریان خود ارائه می‌کند و می‌تواند دستورهای معاملاتی را برای آن‌ها اجرا نماید. به زبان ساده‌تر هنگامی که مشتری یک دستور معاملاتی مبنی بر خرید یا فروش را به صورت آنلاین به کارگزار ارائه می‌کند کارگزار از سپرده‌ای که مشتری در حساب خود دارد، اقدام به اجرای دستور کرده و مراحل خرید و یا فروش را به صورت آنلاین انجام می‌دهد.

روبو فارکس چیست؟

روبوفارکس RoboForex در حال حاضر به عنوان یکی از مشهورترین بروکرها در بازار بین‌المللی شناخته شده است و کاربران بسیاری از آن استفاده می‌کنند. بروکر یا صرافی روبوفارکس فعالیت خود را از سال 2009 در کشور قبرس آغاز کرده و می‌توان گفت از آن زمان تاکنون تعداد کاربران آن به بیش از حدود یک میلیون نفر رسیده است که از 160 کشور مختلف در بروکر روبوفارکس فعالیت می‌کنند.

نکته دیگر درباره محوبیت بروکر روبوفارکس آن است که تمام کاربرانی که در بازارهای فارکس، سهام‌های شاخص، بورس آمریکا، بورس کالا، انرژی، فلزات گران‌بها، ارزهای دیجیتال و .. فعالند از 8700 ابزار تجاری که برای آن‌ها ارائه شده، استفاده می‌کنند. همچنین در کنار این ابزارهای معاملاتی کاربران بروکر روبوفارکس می‌توانند از مهم‌ترین اخبار اقتصادی که بر انواع معاملات آن‌ها تاثیرگذار است مطلع شده و از تحلیل‌هایی که توسط تحلیلگران بروکر روبو فارکس ارائه شده استفاده نمایند.

از دیگر خدماتی که توسط روبوفارکس به کاربران ارائه شده این است که قابل استفاده به 12 زبان زنده دنیا می‌باشد، بنابراین دغدغه‌ای بابت استفاده از آن وجود نخواهد داشت. ضمن آن که پشتیبانی 24 ساعته روبوفارکس که به صورت چت آنلاین طراحی شده است کمک می‌کند تا در همان لحظه به پرسش‌های کاربران پاسخ داده شده و موانع مختلف برطرف گردند، به طوری که کاربران می‌توانند در این راستا از خدماتی مانند پیش بینی‌ها، وبینار، تجزیه و تحلیل، اخبار تجاری، تقویم اقتصادی و سایر منابع آموزشی که پیشتر به آن اشاره کردیم استفاده نمایند.

آیا روبوفارکس پرخطر است؟
آیا روبوفارکس پرخطر است؟

آیا استفاده از روبوفارکس پرخطر است؟

برای افرادی که ممکن است نسبت به انجام معاملات در بروکر روبوفارکس شبهه‌ای داشته و نگران باشند باید به این نکته اشاره کرد که تمامی معاملات و پرداخت‌ها که توسط معامله‌گران در این صرافی انجام می‌شود، در یک حساب بانکی جداگانه نگهداری می‌شود که این بانک‌ها از بین بانک‌های درجه یک انتخاب می‌شوند. بانک درجه یک نیز بانکی است که قدرت مالی یک بانک را توصیف می‌کند و به دلیل آن که از سرمایه‌های مالی قوی و ذخایر اصلی برخوردارند، می‌توانند ضررهای مالی غیرمنتظره را تحمل نمایند.

نکته دیگر در خصوص فعالیت در بروکر روبوفارکس آن است که روبوفارکس تحت نظارت نهادهای کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرسCySEC  اداره می‌شود بنابراین شما هیچ نگرانی نسبت به انجام معاملات و سرمایه‌گذاری در این مجموعه نخواهید داشت. یکی دیگر از نکاتی که باعث می‌شود تا کاربران با خیالی آسوده بتوانند در کارگزاری روبوفارکس فعالیت کنند این است که بروکر روبوفارکس قیمت‌های بازار را برای دستیابی به سود بیشتر دستکاری نمی‌کند زیرا در این صورت نه تنها قوانین نقض خواهد شد بلکه در این صورت به کاربران این اجازه داده خواهد شد تا بتوانند وضعیت قانونی این بروکر را لغو نمایند.

چه نوع حسابی می‌توان در روبو فارکس باز کرد؟

حساب دمو: این نوع از حساب به صورت آزمایشی برای شما باز شده و با استفاده از آن می‌توانید قابلیت‌ها و امکانات این بروکر را بررسی کرده و شرایط خرید و فروش، انجام معاملات و سرمایه‌گذاری‌ها را با استفاده از پول مجازی انجام دهید. شباهت حساب دمو با حساب‌های واقعی کمک می‌کند تا شما دقیقا در فضای معاملات قرار گیرید.

  • حساب پرو سنت Pro Cent : این حساب برای مبتدیان مناسب‌تر است و کمک می‌کند آن‌ها برای استفاده از حساب‌های حرفه‌ای‌تر مانند حساب پرو آماده گردند.
  • حساب پرو: این نوع حساب برای استفاده کاربران حرفه‌ای این بروکر طراحی شده است.
  • حساب پارتنر: این نوع حساب یک حساب وابسته است و با ایجاد آن کمیسیون فعالیت تجاری مشتریانی که توسط شما جذب این کارگزاری شده‌اند به حساب شما انتقال می‌یابد.

از دیگر حساب‌های روبوفارکس می‌توان به حساب پرایم روبوفارکس، حساب ای سی ان ecn و حساب آر تریدر R Trader روبوفارکس اشاره کرد.

مزایای روبوفارکس
مزایای روبوفارکس

مزایای استفاده از روبو فارکس

  • کارگزاری روبو فرکس یک بروکر قابل اطمینان است که در سال‌های 2015 و 2016 عنوان بهترین بروکر را دریافت کرده است از مزایای استفاده از روبو فارکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • امنیت حساب و موجودی شما حفظ خواهد شد.
  • انجام تمامی معاملات از طریق بروکر روبوفارکس بسیار شفاف و مشخص انجام خواهد شد.
  • حداکثر اهرم در این بروکر بیش از هر بروکر دیگری است.
  • روبوفارکس از روش‌های پرداخت متنوعی پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید از طریق ویزاکارت، پی پال، مستر کارت و همچنین وب مانی و چندین روش پرداختی دیگر در این بروکر فعالیت نمایید.
  • با کمترین میزان سرمایه‌گذاری یعنی در حدود 500 دلار می‌توانید بدون هیچ محدودیتی در این کارگزاری شروع به فعالیت نمایید.

روبوفارکس فارسی

در حال حاضر برای اینکه بتوانید از ایران نیز به این کارگزاری دسترسی داشته باشید و فعالیت‌های مالی و سرمایه گذاری‌های خود را در بروکر روبوفارکس انجام دهید سایت روبو فارکس فارسی شرایطی را مهیا کرده تا کاربران ایرانی نیز بتوانند از این بروکر استفاده نمایند. به دلیل آن که انجام مراحل ثبت نام و احراز هویت برای کاربران ایرانی ممکن است با مشکلاتی همراه باشد و امکان احراز هویت به دلیل تحریم‌ها و و …. امکان پذیر نباشد، بهترین مسیر استفاده از سایت روبوفارکس فارسی است، زیرا قدم به قدم مراحل ثبت نام در این سایت آموزش داده شده و شما می‌توانید پس از انجام این مراحل 30 دلار بونوس و VPS رایگان دریافت کرده و شروع به فعالیت نمایید.

 

این محتوا توسط تیم تحریریه آی‌تی‌ایران تهیه نشده است و مسئولیت بررسی صحت و سقم موارد مطرح شده بر عهده کاربر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا