تکنولوژی

کنفرانس بیلد 2018 در اردیبهشت برگزار می‌شود

کنفرانس بیلد مایکروسافت امسال از دوشنبه 17 اردیبهشت تا چهارشنبه 19 اردیبهشت در سیاتل آمریکا برگزار خواهد شد. سال گذشته، پس از سال‌ها برگزاری این مراسم در سن‌فرانسیسکو، این مراسم در سیاتل برگزار شد. البته پیش از این و در نوامبر ۲۰۱۲ هم مایکروسافت این کنفرانس را در سیاتل برگزار کرده بود. هنوز محل دقیق برگزاری کنفرانس امسال مشخص نشده است.

ششم فوریه کاربری در توییتر ادعا کرد بیلد ۲۰۱۸ در این تاریخ برگزار می‌شود. پرس‌وجو از مسئولین مایکروسافت در این زمینه به نتیجه نرسید. اما خوشبختانه دیروز صفحه‌ی رسمی بیلد ۲۰۱۸ بر روی microsoft.com تکمیل شد. بخشی از سکوت مسئولان مایکروسافت می‌تواند به همزمانی کنفرانس سالانه‌ی برنامه‌نویسان گوگل آی/او با بیلد مایکروسافت مربوط باشد. کنفرانس گوگل آی/او امسال برای 18 تا 20 اردیبهشت در مانتین ویو برنامه ریزی شده است. با توجه به شایعات به نظر می‌رسد مایکروسافت نیز قصد داشته است در همان هفته کنفرانس‌اش را برگزار کند. این موضوع از این جهت بسیار مهم شده است که دو کنفرانس بسیار مهم هم‌پوشانی خواهند داشت!

ثبت نام کنفرانس بیلد ۲۰۱۸ از 26 بهمن ماه شروع خواهد شد، هنگامی که زمان ثبت‌نام برسد علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به http://build.microsoft.com برای ثبت نام اقدام کنند. قیمت بلیت برای کل کنفرانس حدود ۲۴۹۵ دلار خواهد بود.

طبق معمول انتظار نمی‌رود مایکروسافت موضوعات کنفرانس امسال را لو بدهد. با وجود اینکه «رد استون» 13 مهر ماه سال 1397 رونمایی خواهد شد احتمال اینکه در بیلد امسال اطلاعات اولیه‌ای از آن داده شود وجود دارد، ‌اما بعید به نظر می‌رسد از «رد استون ۴» حرفی زده شود. احتمال می‌دهیم پشتیبانی پیشرفته‌ی اپلیکیشن‌های وب Progressive Web Apps (PWAs) از موضوعات داغ کنفرانس امسال باشد. شاید بیلد ۲۰۱۸ جایی باشد که مایکروسافت در مورد اتفاقاتی که زیر پوشش ویندوز و با وجود سیستم‌ عامل‌های موبایلی (AndromedaOS) اتفاق می‌افتد توضیح دهد.

احتمالا مایکروسافت در این کنفرانس با موضوعی پیرامون هوش مصنوعی همه را شگفت‌زده خواهد کرد، و احتمال صحبت در مورد سرویس‌های خدماتی و کورتانا بالا خواهد بود. کنفرانس سالانه‌ی شریک مایکروسافت ، Microsoft Inspire، امسال از 24 تا 28 تیر ماه سال آینده در لاس وگاس برگزار خواهد شد. کنفرانس پیشرفته‌ی آی‌تی مایکروسافت، Microsoft Ignite، از 2 تا 6 مهر و بار دیگر در اورلاندو برگزار خواهد شد. به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد امسال برگزاری کنفرانس‌های کوچک و متمرکزتری مانند کنفرانس SharePoint که از 31 شهریور تا 2 خرداد در لاس‌وگاس برگزار خواهد شد، از سر بگیرد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا