تکنولوژی

نسخه Avengers برای گوشی OnePlus 6

بیشتر افرادی که طرفدار گوشی‌های اندرویدی هستند، از عرضه گوشی OnePlus 6 هیجان زده‌اند و اگر هم زمان، یکی از 7.6 میلیارد نفری باشند که که فیلم Avengers: Infinity War  را دیده‌اند، قطع از نسخه استثنائی گوشی OnePlus 6 Avengers استقبال خواهند کرد.

شرکت OnePlus از نسخه Avengers گوشی جدید OnePlus 6 خود در پکن چین پرده برداری کرد. این نسخه، دقیقا مشابه دیگر نسخه های OnePlus 6 است با این تفاوت که قاب پشتی گوشی با طراحی متفاوت دیزاین شده و به لوگوهای طلایی OnePlus و فیلم Avengers مزین است. این شرکت سال گذشته نیز نسخه گوشی 5T  خود را همراه با تِم فیلم Star Wars عرضه کرده بود.

این نسخه منحصر به فرد تنها با بالاترین specs  یا مشخصات فنی مدل OnePlus 6 ( 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی) و تنها در چین عرضه خواهد شد. قیمت این نسخه حدود 880 دلار خواهد بود که تقریبا 30 دلار گران‌تر از نسخه معمولی این مدل است.

گوشی OnePlus 6 در تاریخ بیست و دوم ماه می در آمریکا عرضه می‌شود و قیمت آن از 529 دلار(برای مدل مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه) تا 700 دلار متغیر است.

از قابلیت‌های هیجان انگیز این گوشی، پردزنده Qualcomm Snapdragon 845 و صفحه نمایش 6.28 اینچی است . به علاوه دسترسی به نسخه بتای آخرین سیستم عامل اندروید- اندروید پی نیز از طریق این گوشی ممکن شده است.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا