تکنولوژی

نسخه جدید X-box One در ماه جولای معرفی می‌شود

شرکت مایکروسافت، روز چهارشنبه در صفحه توییتر خود اعلام کرد که قرار است جدیدترین نسخه از کنسول بازی X-box محبوب خود تحت عنوان Project Scorpio را در تاریخ یازدهم ماه جولای در کنفرانس E3 معرفی کند. این شرکت همچنین همراه با مطلب منتشر شده خود، عکسی نیز از این کنسول جدید را نشان داد.

البته مایکروسافت در پست توییتری خود به نام “پروژه اسکورپیو” اشاره‌ای نکرد ولی عکس معرفی شده درست مانند تصویری است که این شرکت در سال گذشته در نمایشگاه E3 از این پروژه منتشر کرده بود. این عکس، یک تراشه را نشان می‌دهد که نام 4K روی آن نقش بسته است ، کیفیت تصویری که نسل حاضر ایکس یاکس از آن پشتیبانی نمی‌کند.

مایکروسافت اعلام کرد که پروژه اسکورپیو که قرار است تا چند وقت دیگر معرفی شود ، هم نسخه جدید ایکس باکس است و هم قدرتمند ترین کنسول بازی‌  است که تا کنون تولید شده است. همچنین چون این کنسول،هیچ بازی جدیدی ارائه نمی‌کند و فقط بازی‌های کنونی را با کیفیت بالاتر ارائه می‌‌دهد، تحت عنوان “نسخه‌ای ” از ایکس باکس وان معرفی شده است.

طبق گفته مایکروسافت،اسکورپیو با قدرتی 4.5 برابر کنسول بازی ایکس باکس ، می‌تواند بازی‌ها را با کیفیت ultra-high-def 4K و با سرعت 60 فریم در ثانیه نمایش دهد. ایکس باکس وان که در حال حاضر در بازار وجود دارد ، بازی‌ها را با کیفیت حداکثر 1920×1080 پیکسل نمایش می‌دهد.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا