تکنولوژی

مویک پرو پلاتینیوم معرفی شد

شرکت DJI امروز در نمایشگاه IFA یکی از محبوب‌ترین پهپادهای خود یعنی مویک پرو را به روز کرد و نسخه جدید آن را مویک پرو پلاتینیوم Mavic Pro Platinum نامیده است. 

این کوادکوپتر جدید DJI دو به روزرسانی مهم در خود دارد یکی آنکه میزان زمان پرواز آن به ۳۰ دقیقه افزایش پیدا کرده ( در نسخه فعلی زمان پرواز ۲۷ دقیقه است ) همچنین نسخه جدید تا ۶۰ درصد صدای کمتری تولید میکند. 

شرکت DJI قیمت مویک پرو پلاتینیوم را با قیمت ۱۰۹۹ دلار عرضه می‌کند و عرضه آن از سپتامبر ( شهریور – مهر ) آغاز می‌شود.  قیمت مویک پرو عادی ۹۹۹ دلار بوده است. 

شرکت چینی DJI که بیشترین سهم بازار پهپاد در جهان را در اختیار دارد همچننین گفته که برای مویک پرو پلاتینیوم پره‌های جدیدی طراحی کرده که این پره‌ها قادر به نصب روی مویک پرو معمولی هم هست. 

شرکت DJI در کنار نسخه جدید مویک پهپاد فانتوم ۴ پروخود را نیز با یک نسخه جدید به عنوان فانتوم ۴ پرو اوبسیدیان Phantom 4 Pro Obsidian به روز کرده است. این نسخه از فانتوم ۴ پرو با رنگ مشکی عرضه شده و گیمبال دوربین آن نیز کوچکتر شده است . قیمت فانتوم ۴ پرو جدید ۱۴۹۹ دلار است. 

همچنین امروز شرکت DJI اعلام کرد که با یک به روزرسانی نرم‌افزاری پهپاد اسپارک خود را قادر می‌سازد پانوراما با افکت فیش‌آی ( تصویر بسیار واید ) عکس بگیرد. این افکت جدید در به روزرسانی بعدی این پهپاد عرضه خواهد شد.

مرتبط :

بررسی اختصاصی مویک پرو

تکنولوژی‌های ارتباطی در پهپادهای DJI

منبع : آي تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا