تکنولوژی

قابلیت جدید Google Photos در راه است

در سال 2016 گوگل قابلیت جدیدی را معرفی کرد که کابر با استفاده از آن می‌توانست از برنامه‌هایی پیغام دریافت کند که لزوما به روی دستگاه خود نصب نداشت. به عنوان مثال، دوست شما می‌توانست برای شما از طریق برنامه Google Allo، پیغام بفرستد حتی با وجود اینکه شما این برنامه را به روی گوشی اندرویدی خود نصب نداشتید. همچنین شما می‌توانستید بدون نیازی به نصب برنامه و تنها با ورود به نوتیفیکیشن دریافتی، به پیغام فرستاده شده نیز جواب دهید. حالا قابلیت مشابهی برای Google Photos در حال راه اندازی است.

طبق گزارش 9to5Google، به نظر می‌آید که گوگل فوتوز در نسخه به‌روزرسانی خود قابلیت مشابهی دریافت می‌کند و کاربر قادر خواهد بود پیش نمایش عکس‌های به اشتراک گذاشته شده را از طریق پنل نوتیفیکیشن ها مشاهده کند. این قابلیت جدیدApp Preview  نام دارد که قسمتی از سرویس گوگل پلی محسوب می‌شود و از همین طریق نیز قابل مدیریت کردن است. به همین دلیل بدون دانلود برنامه خاصی، دریافت نوتیفیکیشن‌ها ممکن خواهد شد.

این نسخه جدید ازGoogle Photos  فعلا در مراحل طراحی و ساخت اولیه قرار دارد و برای ورود رسمی به بازار و دسترسی عموم مردم به آن ممکن است کمی بیشتر زمان ببرد. بسیاری از گوشی‌های اندرویدی کنونی، Google Photos را به روی خود نصب دارند و تعداد زیادی از کاربران از این سرویس استفاده می کنند. با این وجود، اصلی‌ترین هدف ارائه چنین قابلیتی این است که کاربران به جای استفاده از Gallery به استفاده بیشتر از Google Photos ترغیب شوند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا