تکنولوژی

عکس‌های گرفته شده با دوربین OnePlus 6

مدیر ارشد شرکت OnePlus،  Pete Lau چندین تصویر جدید منتشر کرده که با دوربین گوشی OnePlus 6 گرفته شده‌اند. این عکس‌ها که در ادامه مشاهده می‌کنید، نشان می‌دهد که گوشی اندرویدی بعدی این شرکت نسبت به مدل قبلی –OnePlus 5T، از رِنج دینامیکی بازتر و عملکرد بهتر در نور ضعیف بهره برده است.

تا کنون گزارش‌های مختلفی در مورد جزئیات گوشی OnePlus 6 منتشر شده که قابلیت‌های مختلفی از این دستگاه را افشا کرده است. خود شرکت چینی OnePlus نیز طی چند هفته اخیر اقدام به انتشار اطلاعات و جزئیات این گوشی کرده تا از قافله عقب نماند. از جمله قابلیت‌هایی که برای این گوشی پیش‌بینی شده، پردازنده Qualcomm’s Snapdragon 845، رَم تا ظرفیت حداکثر 8 گیگابایت و حافظه داخلی تا حاکثر 256 گیگابایت. با این وجود، خبرهای زیادی در مورد سیستم عکاسی و دوربین‌های این گوشی اعلام نشده و تنها تعدادی گزارش پراکنده خبر از ترکیب دو دوربین پشتی مجهز به سنسور 20 و 16 مگا پیکسلی می‌دهد اما اطلاعات منسجمی در این باره وجود ندارد.

شرکت OnePlus همچنین اشاره کرده که تکنولوژی هوش مصنوعی، قسمتی از پکیج دوربین این دستگاه است اما توضیحات بیشتری در باره اعلام نکرده است. دوربین سلفی OnePlus 6 ظاهرا داخل صفحه نمایش تعبیه شده و مجهز به یک سنسور 16 مگاپیکسلی است. هر دو سیستم دوربین این گوشی نیز از قابلیت Portrait mode بهره برده‌اند.

OnePlus 6 قرار است فردا معرفی شود و تا پایان ماه به بازار عرضه خواهد شد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا