تکنولوژی

عرضه جهانی آیفون 8 شروع شد

هرچند با توجه به نمایش آیفون ایکس انتظار نمی‌رفت استقبال چندانی از آیفون 8 و 8 پلاس صورت گیرد اما صف بستن علاقه‌مندان خرید آیفون در مقابل فروشگاه‌های اپل ظاهرا چیز دیگری را می‌گوید. 

از صبح امروز و از ساعتها قبل از آغاز فروش آیفون 8 و 8 پلاس در سنگاپور حدود 200 نفر از خریداران این محصول مقابل فروشگاه اپل صف بستند. بسیاری از آنها از 12 ساعت قبل از آغاز فروش به این فروشگاه مراجعه کرده نوبت خود را رزور کرده بودند. 

Amin Dholiya چهل و سه ساله یکی از کسانی است که از هند به سنگاپور آمده تا آیفون 8 خریداری کند و برگردد. او میخواهد این آیفون را به عنوان هدیه ازدواج به دخترش هدیه کند. او تنها کسی نیست برای خرید این محصول رنج یک سفر را به متحمل شده چون  Varis Sinthopruangchai نیز از تایلند به سنگاپور سفر کرده تا خرید مشابهی داشته باشد. این جوان 20 ساله می‌گوید که دو آیفونی که میخواهد خریداری کند را قرار است به والدینش هدیه کند. او به مشبل می‌گوید که در آبان ماه در هنگام عرضه آیفون X نیز دوباره به سنگاپور سفر خواهد کرد. 

اپل استور سنگاپور تنها اپل استور در شرق آسیاست و به همین دلیل هنگام عرضه محصولات جدید آیفون این میزان استقبال از کشورهای اطراف به آن صورت می‌گیرد. 

 Aadil Kapadia می‌گوید : ما با هواپیما به سنگاپور پروازکردیم تا آیفون 8 پلاس بخریم به این ترتیب یک هفته زودتر از عرضه آن در هند این دستگاه را به کشورمان می‌بریم. او که حدود شش ساعت در صف خرید ایستاده است می‌گوید دوباره در آبان ماه هنگام عرضه آیفون X آیفون 8 اش را خواهد فروخت و به سنگاپور خواهد آمد تا تازه‌ترین محصول اپل را در دست داشته باشد. 

در استرالیا اما خریداران‌آیفون 8 نسبت به دوره‌های قبلی عرضه آیفون بسیار کمتر از قبل به نظر می‌رسیدند. هرچند بنا به سنت در هنگام عرضه محصول کارکنان فروشگاه اپل با سروصدا و شادی درهای فروشگاه را در اپل استور سیدنی باز کردند  اما تنها معدودی از افراد در صف خرید ایستاده بودند. یک گزارشگر که در محل این فروشگاه حاضر بود گفت که در هنگام عرضه آیفون 8 تعداد کارکنان فروشگاه اپل از تعداد خریداران آن که صف بسته بودند بیشتر بود. 

در استرالیا یک فرد از یک هفته قبل در صف خرید آیفون 8 قرار گرفته بود. 

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا