تکنولوژی

رویداد مایکروسافت امروز ساعت 17:30

اگر شما هم از طرفداران مایکروسافت هستید می‌دانید رویدادهای ماه اکتبر مایکروسافت همیشه فوق‌العاده بوده‌اند. رویداد اکتبر سال گذشته مایکروسافت بر اساس نظر اکثر کارشناسان بهترین رویداد سال 2015 بود. امسال اما دو رویداد موفق از گوگل را هم شاهد بودیم. حالا باید تا ساعت 5 و نیم عصر به وقت ایران صبر کرد و دید مایکروسافت امسال چه برنامه‌ای دارد.

اگر به رویدادهای اخیر اپل دقت کرده باشید، تقریبا هیچ دستگاه یا نرم‌افزار غافلگیر کننده‌ای معرفی نمی‌شود و همه آنچه قرار است گفته شود را همه از هفته‌ها قبل می‌دانند، حتی تصاویر و فیلم‌های آنها هم همه‎جا پخش می‌شود. اما رویدادهای مایکروسافت معمولا اینچنین نیست، جالب است بدانید سال گذشته حتی 1 رسانه هم حدس نمی‌زد مایکروسافت لپ‌تاپ معرفی کند! برای رویداد امروز هم شرایط مشابه است و تا این لحظه هیچ اطلاعاتی به بیرون درز نکرده است. تنها گمان می‌کنیم تغییراتی برای ویندوز 10 اتفاق بیافتد آن هم به دلیل اینکه روی بنر طراحی شده برای این رویداد نوشته شده است.

برخی رسانه‌ها حدس‌هایی هم می‌زنند که تقریبا بدون مدرک است. برای مثال گفته می‌شود شاید مایکروسافت امروز از یک دستگاه all in one رونمایی کند، یا اینکه شاید ساعت هوشمند سرفیس معرفی شود! یا یک دستگاه پوشیدنی از این دست.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا