تکنولوژی

راه حل اپل برای پیداکردن AirPods گم شده

تنها دو هفته پس از آنکه اپل یک اپلیکیشن که برای یافتن AirPods اپل به کار می‌رفت را از فروشگاه نرم‌افزار خود حذف کرد حالا به روش خودش راه‌حلی برای پیداکردن هدفون بی سیم جدید خود ارایه کرده است. 

اپلیکیشن حذف شده از طریق بلوتوث به پیدا کردن AirPods کمک می‌کرد و راه حل اپل نیز استفاده از اپلیکیشن Find My iPhone است که برای پیدا کردن محصولات اپل ( مک ، آیفون ، آی‌پدو … ) به کار می‌رود. 

اپل این راه حل نرم‌افزاری را برای هدفون ۱۵۹ دلاری خود در قالب به روزرسانی سیستم عامل ۱۰.۳ عرضه کرده که فعلا برای برنامه‌نویسان در دسترس است. 

راه حل اپل برای یافتن AirPods استفاده از بلوتوث است و چون این شرکت از نسخه اختصاصی چیپ بلوتوث  w11 در هدفون‌های خود بهره می‌گیرد که برد بیشتری دارد. 

از طریق این اپ می‌توانید هدفون خود را بیابید حتی اگر به آن نزدیک نباشید البته خود هدفون‌ها باید در محدوده بلوتوث یکی از دستگاه‌های شما باشد. در این هنگام با ایجاد صدای بوق صاحبش را از محل آن مطلع می‌کند. در صورتی که فرد دیگری در این هنگام  این هدفون را در گوش خود گذاشته باشد هدفون قبل از ایجاد صدای بوق بلند فرد را آگاه می‌کند ( ایرپاد قرارگرفتن در گوش را تشخیص می‌دهد) 

منبع : آی تی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا