گوگلموبایل

دوربین گوگل پیکسل ۶ به قابلیت Magic Eraser مجهز می‌شود

پیکسل ۶ تا پنج سال به‌روزرسانی‌های امنیتی اندروید را دریافت

اخیرا اطلاعاتی جدید از گوشی پیکسل ۶ گوگل به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد دوربین این گوشی به قابلیتی جدید به نام مجیک اریزر (Magic Eraser) مجهز خواهد بود و تا پنج سال، به‌روزرسانی‌های امنیتی اندروید را دریافت خواهد کرد.

اوان بلاس، افشاگر معروف در حساب توییتری خود، تصاویری را از گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو منتشر کرده که ساعاتی قبل‌تر، در وب‌سایت فروشگاه انگلیسی Carphone warehouse منتشر و سپس حذف شد.

در توضیحات مربوط به این تصاویر که از آنها به عنوان عکس‌های تبلیغاتی و بازاریابی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو یاد می‌شود، از قابلیتی جدید تحت عنوان مجیک اریزر یاد شده که یکی از ویژگی‌های این دو گوشی را فاش می‌کند.

«مجیک اریزر باعث می‌شود که موارد ناخواسته و اضافی درون عکس‌ها، تنها با چند تپ حذف شوند. با حذف افراد و اشیای ناخواسته در گوگل فوتوز، افراد و مکان‌های مدنظرتان، ستاره واقعی عکس خواهند بود.»

همچنین طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، دوربین پیکسل ۶ به سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و در پیکسل ۶ پرو نیز از لنز تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

علاوه بر این، شواهد برآمده از تصاویر و اطلاعات مربوط به این دو گوشی نشان می‌دهد که گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو تا پنج سال قادر به دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی اندرویدی خواهند بود؛ یعنی این گوشی تا سال ۲۰۲۶ این آپدیت‌ها را دریافت خواهند کرد.

در این میان، برخی از منابع افشاگر نیز مدعی شده‌اند که گوگل از پردازنده اختصاصی Tensor در این دو گوشی استفاده خواهد کرد. طبق گفته گوگل، رویداد سخت‌افزاری این شرکت در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهرماه) برگزار و در آن از سری جدید گوشی‌های پیکسل رونمایی خواهد شد.

منبع
Theverge

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا