تکنولوژی

دوربین امنیت خانگی Logitech Circle

دوربین امنیتی خانگی Logitech’s Circle  از این بعد چهره انسان‌ها و حیوانات خانگی را تشخیص می‌دهد.

دوربین امنیتی داخل خانه Logitech’s Circle  که تا قبل از این به افرادی که سرپرستی حیوانات خانگی را قبول می کنند هدیه داده می‌شد ، حالا این دوربین با قابلیت های جدید عرضه می شود. این دستگاه یکی از محصولاتی نظارتی و امنیتی خانگی است که می‌تواند ویدیو آنلاین از منزل را برای افراد خانواده دوراز خانه ارسال کند و هنگام مواجه با خطر، مانند دزدی یا آتش سوزی، افراد را از طریق اپلیکیشن مخصوص گوشی هوشمند مطلع سازد. از امروز شرکت Logitech برای کاربرانی که  عضو سرویس Premium هستند، قابلیت ویژه هوشمندی در نظر گرفته است.

طبق قوانین معمول شرکت‌های سازنده دوربین‌های امنیتی خانگی، کاربر با پرداخت ماهیانه مبلغی می‌تواند به ویدیوهای ذخیره شده به روی سرورهای ابری شرکت سازنده دوربین دسترسی داشته باشد. شرکت Logitech ،  با دریافت ماهیانه 4 دلار، برای 14 روز ویدیوها را به روی سرور ذخیره نگه می دارد اما گزینه دیگر پرداخت ماهیانه 10 دلار در ماه را است که کاربر از این طریق می‌تواند علاوه بر ذخیره سازی 1 ماهه اطلاعات، به دو قابلیت دیگر نیز دسترسی داشته باشد – تشخیص دهنده منطقه‌ای حرکت و تشخیص دهنده صورت انسان.

هردوی این ویژه‌گی‌ها به تحلیل و آنالیز هوشمند اتوماتیک فراوان احتیاج دارد و به همین دلیل تا کنون به صورت رایج در اختیار عموم مردم قرار نگرفته است. ویژگی تشخیص صورت انسان بدین معنی است که زمانی که قرار نیست شخصی از افراد خانواده داخل خانه باشد، این سنسور ، ورود غیر مجاز یک انسان غریبه به داخل خانه را تشخیص داده و به صاحب خانه اطلاع می‌دهد. سنسور حرکتی و دوربین هم زمان با هم عمل می‌کنند. اگر سنسور حرکتی، حرکت به خصوصی را در هر جای خانه تشخیص دهد، دوربین سریعا به محل حرکت راهنمایی شده و موردی که حرکت کرده را مشخص می‌کند. این مورد ممکن است حیوان خانکی و یا یک درخت باشد که در این صورت سیستم آن را نادیده می‌گیرد اما اگر مورد حرکت کرده یک انسان باشد، به سرعت هشداری برای صاحب خانه به روی گوشی هوشمند وی ارسال می‌شود.

تکنولوژی این دستکاه می تواند به صورت دستی مثلا فقط به روی درب یا پنچره خانه متمرکز شود و دیگر نقاط خانه را نادیده بگیرد. دوربین ، صورت افراد خانواده را تشخیص داده و آنها را به عنوان شخص غریبه شناسایی نمی‌کند.

کاربران Premium می توانند با پرداخت 10 دلار در ماه از امروز از این قابلیت استفاده کنند. نسخه 4 دلار در ماه و همپنین رایگان این سرویس نیز ، مانند گذشته پابرجاست. قیمت دوربین نامنیتی خانگی Logitech’s Circle با احتساب تخفیف، 150 دلار است.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا