تکنولوژی

دراپ تست موفق آیفون XS روی بتون

برای تمامی ما پیش آمده که گوشی هوشمند خود را زمین بیندازیم. این حادثه ترسناک، زیاد اتفاق می‌افتد و شرکت اپل به همین دلیل اعلام کرده که شیشه صفحه نمایش آیفون‌های جدیدش، پر قدرت‌ترین شیشه‌ای است که می‌تواند روی یک گوشی هوشمند وجود داشته باشد. این خبر می‌تواند برای بعضی از ما که دست و پا چلفتی‌تر هستیم خبر خوبی باشد. برای اینکه ثابت شود ادعای اپل تا کجا واقعیت دارد، وب سایت Tom’s Guide دو مدل آیفون XS و XS Max را برای انجام آزمایش زمین افتادن-Drop Test– انتخاب کرده و این دو مدل را از ارتفاع‌های مختلف به روی سطح بتونی پرت می‌کند.

نتیجه این آزمایش نشان می‌دهد که هر دو مدل در بیشتر تست‌های پرت شدگی بدون حتی یک خراش، جان سالم به در برده‌اند به جز  آیفون XS Max که از پرت شدن از ارتفاع 6 متری جان سالم به در نبرد و نابود شد. این دو مدل در اکثر ارتفاعات جان سالم بردند اما این ویدیو ثابت می‌کند که پرت شدن از ارتفاع 6 متری می‌تواند برای دستگاه نابودگر باشد.

با این وجود، به نظر می‌آید که دو مدل XS و XS Max قدرت بیشتری نسبت به نسل‌های گذشته خود داشته و مقاوم‌ترند که البته این استحکام می‌تواند با حضور یک قاب محافظ و محافظ صفحه، تضمین شود.


منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا