تکنولوژی

تور بزرگ جرمی کلارکسون برای بینندگان تلویزیونی

جرمی کلارکسون ، جیمز می و ریچار هموند مجریان مشهور برنامه Top Gear بی بی سی که چندی قبل این رسانه‌ را ترک کردند حالا چند هفته‌ای است که برنامه جدیدی را با نام Grand Tour ( تور بزرگ ) در حال پخش دارند. پشتیبان این برنامه شرکت آمازون است. 

در نخستین اپیزود از این سری از برنامه ها جرمی کلارکسون را می‌بینیم که در هوای بارانی  از بی بی سی اخراج می‌شود سوار هواپیما می‌شود و به سمت لوس‌آنجلس حرکت می‌کند جایی که آسمانی آفتابی و هوادارنی مشتاق منتظر او هستند. 

در حالی که دو قسمت از سری اول این برنامه پخش شده این سه مجری می‌گویند که تخمینی از میزان تماشاگران این برنامه ندارند. 

بر اساس گزارشها این برنامه برای ۲۰۰ کشور به طور همزمان پخش می‌شود اما این سه مجری مشهور و محبوب به این اکتفا کرده‌اند که نخستین اپیزود این برنامه را چن میلیون نفری دیده اند. 

این سه در رونمایی از سایت و شبکه‌های اجتماعی جدید خود با عنوان DriveTribe گفته‌اند که آمار دقیقی از تعداد تماشاگران اپیزود نخست برنامه جدید خود ندارند. 

تاکنون دو اپیزود از این برنامه پخش شده در حالی که گفته می‌شود کل اپیزودهای این برنامه فیلمبرداری شده است. هرکدام از این اپیزودها در نقاط مختلف جهان تصویربرداری شده است. 

برخی گزارش‌ها حاکی است که آمازون ۱۶۰ میلیون دلار بابت سه فصل از این سریال پرداخت کرده است اما کلارکسون می‌گوید این آمار درست نیست. او می‌گوید:‌ عدد ۱۶۰ میلیون دلار را ابتدا نشریه Daily Mail اختراع کرد و حالا نت‌فلیکسی‌ها می‌گویند ۲۵۰ میلیون دلار و هیچ کدام اینها درست نیست. 

ریچارد هموند نیز میگوید کار کردن با آمازون باعث شده که آنها به ایجاد شبکه‌ای برای ارتباط بهتر با مردم فکر کنند. 

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا