تکنولوژی

تازه‌‌ترین محصولات شیائومی

روز چهارشنبه کمپانی شیائومی روز مهمی را پشت سر گذاشت و طی مراسمی در شهر شن‌ژن چین از 7 محصول جدید خود رونمایی کرد. همانطور که در مطالب گذشته خبر دادیم از این 7 محصول، 3 دیوایس متلعق به پرچمدارهای شیائومی «می 8»، «می 8 اکسپلورر» و «می 8 اس‌ای» بود که بیشترین توجهات را به خودشان جلب کردند. اما در کنار این 3 محصول، «لی جون» مدیرعامل شیائومی 4 محصول دیگر از جمله دستبند سلامتی «می بند 3»، تلویزیون 75 اینچی «می تی‌وی»، هدست واقعیت مجازی «می وی‌آر» و البته رابط کاربری MIUI 10 را هم رونمایی کرد.

می بند شیائومی در طول سال‌های اخیر همواره یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گجت‌های هوشمند سلامتی در سراسر دنیا بوده است. «می بند 3» خوشبختانه به تمامی ویژگی‌های کلیدی و کاربردی نسخه قبلی از جمله قدم شمار و سنسور ضربان قلب مجهز شده و از طرف دیگر قابلیت مقاومت در زیر آب این دستبند تا عمق 50 متر افزایش پیدا کرده و این یعنی کاربر می‌تواند این دستبند را بدون دردسر درون استخر استفاده کند. صفحه نمایش بزرگتر شده در می بند 3 حالا امکان نمایش متن پیامک‌ها و چت‌های اپلیکیشن وی‌چت را به کاربران می‌دهد. نکته قابل توجه دیگر اینکه می بند 3 قادر است تا 20 روز بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورد و همین مسئله باعث می‌شود فاصله این دستبند هوشمند با رقبایش بیش از پیش افزایش پیدا کند.

می بند 3 نیز همانند پرچمداران جدید شیائومی قرار است 5 ژوئیه وارد بازار شود. قیمت مدل ساده این دستبند 26 دلار و مدل دارای NFC 31 دلار اعلام شده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا