تکنولوژی

باگ جدید آیفون 10

طبق گزارش فایننشیال تایمز، اپل درحال تحقیق روی باگ جدید آیفون 10 است که باعث می‌شود برخی از کاربران نتوانند به تماس‌های دریافتی خود پاسخ دهند! در این گزارش اشاره شده است که برخی از کاربران با شنیدن صدای زنگ خوردن گوشی برای جواب دادن به تماس دریافتی اقدام می‌کنند اما دو گزینه قبول یا رد تماس که همیشه به روی صفحه آیفون هنگام زنگ خوردن نمایان می‌شود، این بار وجود ندارد و یا بعد از 10 ثانیه پدیدار می‌شود.

جالب است که طی ماه‌های گذشته، گزارش‌های پراکنده‌ای نیز درباره دستگاه‌هایی غیر از آیفون 10 منتشر شده که مشکلات مشابهی را تجربه کردند. احتمال می‌رود که شروع این مشکلات همزمان با انتشار نسخه آی‌اواس 11 آغاز شده باشد، نسخه‌ای که به عنوان پرباگ‌ترین ورژن آی‌اواس شناخته می‌شود.

البته برخی از کاربران توانستند این مشکل گوشی خود را با ریستارت کردن دستگاه حل کنند اما این روش برای همه جوابگو نیست و یا این مشکل به صورت موقتی رفع شده و بعد از چند بار دریافت تماس، دوباره بازمی‌گردد.

این باگ ظاهرا هر دو سیستم عامل آی‌اواس و مک اواس را درگیر می‌کند. مدیر ارشد نرم افزاری اپل اخیرا اعلام کرده است که آی‌اواس 12 احتمالا با قابلیت‌های کمتر معرفی شود تا به بالابردن ثبات سیستم عامل کمک شود. البته این سیستم عامل آینده (آی‌اواس 12) سال آینده میلادی عرضه خواهد شد! که دو قابلیت مهم آن صفحه هوم اسکرین با ظاهر جدید و تغییراتی در بخش ادیت عکس خواهد بود.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا