تکنولوژی

ال‌جی از گوشی‌های سری Q رونمایی کرد

شرکت ال جی اولین نسل از دستگاه‌های سری Q خود را معرفی کرد که مجهز به صفحه نمایش “FullVision” هستند. این شرکت اعلام کرده است که این دستگاه در رده گوشی‌های هوشمند متوسط (midrange) قرار می‌گیرند ولی با این وجود قابلیت‌های اساسی گوشی‌های حرفه‌ای‌تر ال‌جی را با قیمت پایین‌تر در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

گوشی LG Q6 بین این سه گوشی در جایگاه میانی قرار دارد و Q6+ و Q6α به ترتیب یک پله از جی 6 بالاتر و پایین‌تر  قرار می‌گیرند. تفاوت این سه مدل هم در رَم و ظرفیت حافظه آنهاست. تمام مدل‌های Q6 مجهز به یک صفحه نمایش FullVision با رزولوشنFHD+ (2160*108px) هستند و طراحی تقریبا مشابهی دارند. پردازنده اسنپ دراگون 435 CPU و باتری 3 هزار میلی آمپری نیز از قابلیت‌های این سری است.

کانفیگ‌های مختلف دستگاه‌های Q6 به قرار زیر است:

Q6α LG– 2 گیگابایت رم/ 16 گیگابایت حافظه

LG Q6 – 3 گیگابایت رم/ 32 گیگابایت حافظه

LG Q6+ – 4 گیگابایت رم/ 64 گیگابایت حافظه

ویژگی‌های اتصال این سری نیز عبارت است از 802.11n WiFi و بلوتوث 4.2. همچنین هر سه دستگاه به دوربین پشتی 13 مگا پیکسلی و دوربین سلفی 100-degree 5MP مجهز هستند. جنس سخت افزارهای سری Q درست مانند G6 از آلومینیوم سری 7000 است و به علاوه قابلیت تشخیص چهره G6 را نیز دارند. گوشی Q6 قرار است درماه آگوست ابتدا در بازار آسیا وارد شود و بعدا نیز به بازارها اروپا، آمریکای لاتین و آمریکای شمالی راه پیدا خواهد کرد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا