تکنولوژی

اسکیت‌های برقی جدید و ارزان‌تر Boosted

حدود شش سال از زمانی که شرکت بوستد ( Boosted )  یکی از مشهورترین استارت‌آپ‌های سازنده اسکیت الکتریکی اولین محصولش را به بازار ارایه کرد می‌گذرد. اسکیت‌های الکتریکی این شرکت با چرخ‌های نارنجی‌‌اش برند شده و به خصوص استفاده برخی ویدیو بلاگرهای مشهور از جمله کیسی نیستات از آن در هنگام ساخت ویدیو آن را بین جوانان بسیار مشهور کرد. 

اسکیت‌های الکتریکی اخیرا در آمریکا و اروپا با استقبال جوانان روبه رو شده است این اسکیت‌ها دارای باتری قدرتمند در زیر صفحه یا برد بوده که نیروی محرکه چرخش را برای طی مسافت زیاد تامین می‌کنند. با کمک یک ریموت کنترل دستی می‌توان سرعت چرخش را زیاد یا کم کرد. 

شرکت آمریکایی بوستد که به دلیل ارایه مدل‌های بزرگ در این بازار مشهور بود حالا مدلهای ارزان‌تر و کوتاه‌تری ( از نظر اندازه برد یا صفحه اسکیت ) را به بازار عرضه کرده است. البته این شرکت دو مدل جدید اسکیت با صفحه بلند (longboards )‌ را هم معرفی کرده است. 

اسکیت صفحه کوتاه

دو اسکیت جدید صفحه کوتاه بوستد شامل Mini S با قیمت ۷۴۹ دلار و Mini X با قیمت ۹۹۹ دلار هستند. طول صفحه هر دو اسکیت ۲۹.۵ اینچ یا حدود ۷۵ سانتیتمر است ( مقایسه کنید با مدل فعلی Dual x که ۳۸ اینچ یا حدود ۹۷ سانتی‌متر طول دارد) . 

تفاوت دو اسکیت جدید در حداکثر مسافت طی شده و سرعت آن است. در مدل Misi S حداکثر سرعت ۱۸ مایل برثانیه یا حدودا ۲۹ کیلومتر بر ساعت است و دستگاه با یک شارژ تا هفت مایل ( حدود یازده کیلومتر ) را می‌تواند طی کند.  در حالی که مدل کمی سنگین‌تر Mini X  حداکثر سرعت به ۲۰ مایل بر ثانیه ( حدود ۳۲ کیلومتر بر ساعت ) می‌رسد و دستگاه با یک شارژ می‌تواند دوبرابر مسافرت مدل ارزان‌تر یعنی ۳۲ کیلومتر را طی کند. 

این اسکیت‌های صفحه کوتاه نسبت به اسکیت‌های با صفحه بلندتر مسافت کمتری را طی می‌کنند اما با توجه به حداکثر سرعت نشان می‌دهد آنها فوق‌العاده سریع‌اند. صفحه این اسکیت‌بردها نسبت به مدلهای قبلی از حالت مقعر بیشتری برخوردار است و در طی زمان هرچقدر بیشتر از آن استفاده میکنید ایستادن روی آن وضعیت بهتری به خود میگیرد.

چرخهای اسکیت نسبتا بزرگ هستند ( ۸۰ میلی متر) و  از جنس نرم هستند.

وزی مدل Mini S برابر با ۶ کیلو و ۸۰۰ گرم است و مدل X نیز ۷ کیلو و ۷۰۰ گرم است. 

هر دو مدل از مدلهای استاندارد اسکیت نسبتا سنگین‌تر هستند اما برای حمل شما دستگاه سبکی به شمار می آیند.

عرضه مدل مینی اس از همین ماه آغاز میشود و مدل Mini X نیز از تابستان امسال به بازار عرضه خواهد شد. 

اسکیت‌های با صفحه بلند 

شرکت بوستد مدلهای با صفحه بلند خود را نیز به روز کرده و حالا مدل فعلی Dual+ را بازنشسته کرده است. به جای آن دو مدل بوستد پلاس ( Boosted Plus) با قیمت ۱۳۹۹ دلار و بوستد استیلس ( Boosted Stealth ) با قیمت ۱۵۹۹ دلار عرضه شده است. 

هر دو مدل حداکثر تا ۲۲.۵ کیلومتر با یک بار شارژ را طی می‌کنند و وزن هر دو نیز ۷ کیلو و ۷۰۰ گرم است و اندازه چرخهای آنها نیز ۸۰ میلی متر است. تفاوت بین دو مدل این است که  حداکثر سرعت Boosted Plus به ۳۵ کیلومتر بر ساعت میرسد در حال یکه حداکثر سرعت مدل Stealth  به سرعت ۳۸.۶ کیلومتر بر ساعت میرسد. یک تفاوت دیگر Stealth هم این است که در این مدل رنگ صفحه و رنگ چرخ ها خاکستری است.

شرکت بوستد تمامی سخت‌افزار دستگاه را خودش می سازد و در ساخت مدلهای جدید اسکیت از کامپوزیت‌های فایبرگلاس سبک‌تر استفاده کرده است. 

مرتبط: 

منبع : آی تی ایران

‫2 دیدگاه ها

  1. عزیزم، خرید اسکیت برقی انتخاب قابل تحسینی است! وقتی اسکیت برقی جدیدت را دریافت کردی، حتما به دستورالعمل های استفاده و ایمنی آن توجه کن. همچنین، قبل از تمرین در محیط های شلوغ، بهتر است مهارت هایت را در مکان های خلوت تقویت کنی. امیدوارم لحظاتی شاد و آموزنده با اسکیت برقیت را تجربه کنی!چند محصول خوب دیگر هم معرفی میکنم:
    محصولات پر فروش

  2. من پیشنهاد می‌کنم برای خرید اسکیت برقی، ابتدا به ویژگی‌ها و کیفیت محصول دقت کنید. همچنین مطالعه نظرات مشتریان را فراموش نکنید. اسکیت برقی برای تفریح و حرکت مناسب است، اما به دلیل سرعت و قدرت اجزای آن، توجه به ایمنی خود و محیط اطراف خیلی مهم است. در نهایت، از مکان‌های قانونی برای خرید اسکیت برقی استفاده کنید تا به مشکلات حقوقی برنخورید.چند محصول خوب دیگر هم معرفی میکنم:
    محصولات پر فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا