تکنولوژی

آی او اس ۱۲ امکان دانگرید نمی‌دهد

هوشیار باشید: هر کاربری که آیفون و یا آیپد خود را به نسخه آی‌او‌اس 12 ارتقا دهد، دیگر راهی برای برگشت به نسخه قبلی نخواهد داشت.

از معرفی نسخه جدید سیستم عامل آی‌او‌اس چند هفته‌ای می‌گذرد و اگر به هر دلیلی فکر می‌کنید که با نسخه 11 راحت‌تر بوده‌اید، خبر بد برای شما این است که دیگر امکان دانگرید ندارید زیرا اپل دیگر نسخه قبلی 11.4.1  را به رسمیت نمی‌شناسد.

مشکلات iOS 12 و راه‌حل‌های آن

اپل برای تایید سازی/ به رسمیت شناختن نسخه‌های سیستم عامل‌های خود، نسخه‌ای کپی شده از آن را می‌سازد. با پشتیبانی نکردن از این نسخه کپی شده، سیستم عامل مورد نظر دیگر قابل اعتماد نیست و به رسمیت شناخته نخواهد شد و به معنای واضح‌تر دیگر امکان استفاده از آن برای کاربران وجود نخواهد داشت. این موضوع تا همین یک هفته پیش هنوز به اجرا در نیامده بود و دانگرید به نسخه قبلی آی‌او‌اس 12 امکان پذیر بود اما از حالا، این کار دیگر ممکن نیست.

اما چرا اپل تصمیم به چنین کاری گرفته؟ جواب این سوال این است که در نسخه قبلی آی‌او‌اس، مشکلات و باگ‌های زیادی وجود داشت و اپل تصمیم گرفت که به نوعی یک باره از دست آن خلاص شده و سیستم عامل بسیار کم دردسرتر آی‌او‌اس 12 را جایگزین کرده  و سریع‌تردر بین کاربران جا بیندازد. اپل قول داده بود که نسخه جدید آی‌او‌اس، با دستگاه‌های قدیمی این شرکت نیز سازگاری بالایی داشته و سرعت آنها را کاهش نخواهد داد که ظاهرا به این قول خود نیز عمل کرده است.

مرتبط:

جدیدترین ویژگی‌های iOS 12

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا