تکنولوژی

آیفون 8 در سه نسخه می‌آید

آیفون جدید قرار است در سه نسخه متفاوت عرضه شود.

هنوز نزدیک یک سال تا معرفی آیفون جدید مانده ولی سرعت درز شایعات مختلف درباره چگونگی این اسمارت‌فون بالاست. آخرین شایعه‌ای که از سوی منابع چینی درباره جدیدترین تلفن هوشمند اپل درز کرده این است که قرار است اپل در سال آینده آیفون جدیدش را در سه نسخه عرضه کند. البته این نخستین بار نیست که می‌شنویم اپل قرار است آیفون جدیدش را در سه نسخه عرضه کند ولی این منبع اخیر که در وبسایت Weibo منتشر شده شواهد محکم‌تری دارد و نشان می‌دهد که ظاهرا این موضوع واقعیت دارد.

بر اساس این اطلاعات ، آیفون جدید قرار است در مدل‌های D20 و D21 و D22 عرضه شود. مدل‌های D20 و D21 قرار است به‌روزرسانی استانداردی از آیفون 7 باشند و مدل D22 نسخه پرچمدار خواهد بود که نام کد آن فراری(Ferrari) است. نکته جالب در این میان این است که آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با عنوان‌های D19 و D20 شناخته شده‌اند.

در همین راستا، اعلام شده که آیفون فراری برخلاف دو مدل دیگر آیفون جدید، نمایشگری خمیده از نوع امولد دارد که سنسور اثر انگشت آن نیز در زیر نمایشگر جای گرفته است. این گوشی ظاهرا قرار است از فناوری شارژ بی‌سیم نیز بهره ببرد و همچنین جایگاه تراشه A11  مورد دیگری است که این منبع به آن اشاره کرده است.

 

مطالب مرتبط: 

صفحه‌نمایش آیفون 8 ساخت سامسونگ خواهد بود

دیزاین انقلابی در آیفون 8 

نبرد بزرگ : گلکسی اس ۸ در برابر آیفون ۸ 

 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا