تکنولوژی

گلکسی اس 8 در ایران رونمایی شد

سامسونگ الکترونیکس، روز پنج‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ از جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در برج میلاد تهران رونمایی کرد. این مراسم حدود هزار نفر شرکت کننده داشت و سامسونگ به صورت رسمی گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را برای عرضه در بازار ایران معرفی کرد. رسانه‌ها، مدیران سامسونگ الکترونیکس و جمعی از کاربرانی که در دوره پیش فروش جهت شرکت در مراسم ثبت نام کرده بودند و تعدادی از کاربران وفادار این برند از مهمانان این برنامه بودند. این گوشی‌ها طی روزهای آینده در فروشگاه‌های معتبر عرضه محصولات سامسونگ در دسترس خواهند بود.

در ابتدای برنامه، بام سوک هانگ (مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس در ایران) با رونمایی از این پرچم‌داران گفت: «شرکت سامسونگ همواره نقشی پیشرو در لحظات تعیین کننده‌ صنعت موبایل داشته است. لحظاتی که نهایتا گوشی‌های هوشمند را به ابزاری برتر تبدیل کردند. ابزاری آن قدر متناسب که می‌تواند همراه تمامی لحظات ما باشد، و در عین حال آنقدر فراگیر، که تمامی‌ جهان ما در آن جای بگیرد.».

در ادامه، علی جعفریه مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس با اشاره به ایده اصلی خلق این محصول جدید که داشتن تجربه‌ای فراتر از مرزهاست، گفت: «گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس شروع کننده عصر جدیدی در دنیای فناوری و گوشی‌های هوشمند هستند که تجربه‌ای فراتر از چارچوب‌ها و محدودیت‌های سابق را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و به همین دلیل در تعاملات تبلیغاتی‌مان با مشتریان از عبارت «از کران گذر» استفاده کرده‌ایم.»

کاربرانی که گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را با گارانتی معتبر خریداری و تا پایان تیرماه فعال کنند، سرویس VIP سامسونگ موبایل شامل حال آن‌ها می‌شود. در این سرویس کاربرانی که صفحه نمایش گوشی‌شان شکسته است تنها با پرداخت ۱۷۰ هزار تومان می‌توانند صفحه‌‌نمایش گوشی خود را تعویض کنند.

علیرضا کدخدایی، مدیر مشتریان کلیدی موبایل سامسونگ الکترونیکس در ایران گفت: «گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس صفحه‌نمایش بزرگی‌تری به نسبت گلکسی S7 و S7 edge دارند اما به دلیل استفاده از صفحه نمایش خمیده و کوچک‌تر شدن قطعات سخت‌افزاری نظیر تراشه ۱۰ نانومتری به کار رفته در این محصولات، ابعاد بدنه تغییر محسوسی نکرده و تنها در حد چند میلی‌متر است.»

گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دارای تاییدیه ضد آب و ضد گرد و غبار IP68 هستند و از کارت حافظه MicroSD تا سقف ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کنند. باتری‌های این دو پرچمدار ۳۰۰۰ میلی‌آمپر (برای گلکسی اس 8) و ۳۵۰۰ میلی‌آمپر (برای گلکسی اس 8 پلاس) است. گلکسی اس 8 در سه رنگ مشکی (Midnight Black)، خاکستری (Orchid Gray)، طلایی  (Maple Gold) در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته است. در ادامه ویدئوی این مراسم را از دست ندهید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا