تکنولوژی

پاول دوروف به ایران می‌آید

( این خبر یک شوخی و دروغ سیزده فروردین بوده و اطلاعات آن صحت ندارد ) 

پاول دوروف مدیرعامل تلگرام در کانال شخصی‌اش اعلام کرد در سفری به ایران با مقامات ایرانی درباره موضوع مسدود شدن تلگرام  به گفت و گو خواهد پرداخت. 

به گزارش آی تی ایران، دوروف که چند روز قبل خبر از عضویت ۲۰۰ میلیون کاربر به تلگرام را داده بود همچنین گفته است: توسعه تلگرام مدیون کاربران ایرانی است و ایران در واقع پایلوت خوبی برای این سرویس بود و به همین دلیل کارکرد مناسب این پیام‌رسان در داخل ایران برای ما بسیار مهم است ولو اینکه اختلاف نظرهایی در این زمینه وجود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد در جریان سفر به ایران با مقامات ایرانی از جمله بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی ، رییس شورای عالی فضای مجازی  دیدارهای جداگانه‌ای داشته باشد. 

دوروف نوشته است: سیاست حمایت از پیام رسان بومی (national Messenger) استراتژی درستی از سوی مقامات ایرانی است و هدف تلگرام در این چند سال این بوده جای خالی یک پیام رسان بومی قدرتمند در ایران را پر کند و در صورت وجود یک پیام‌رسان بومی خوب این سرویس را از دسترس ایرانیان خارج خواهد کرد.

 به گفته بنیانگذار تلگرام وی همچنین در جریان این سفر شرایط دریافت تسهیلات پیام‌رسان‌های بومی را مورد بررسی قرار می‌دهد.   

وی در این پست همچنین نوشت در طی سال‌های اخیر فرهنگ غنی ایرانیان او را بسیار تحت تاثیر قرار داده است به خصوص سیزدهم نوروز. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا