تکنولوژی

نظرسنجی از موسسان 700 استارتاپ در جهان

شرکت First Round Capital ، امروز صبح نظرسنجی سالیانه از بیش از 700 موسس استارتاپ‌های مختلف را منتشر کرد.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد بیش از 20 درصد این افراد معتقد بودند  که شرکت‌هایشان 1 میلیارد دلار می‌ارزد اما مجبورند که سال آینده تعدیل نیرو کنند.

بیشتر  موسسینی که در این نظر سنجی شرکت کرده بودند، معتقد بودند به یک دلیل ممکن است که شرکت‌هایشان به بن بست بخورد و آن هم عدم توانایی در افزایش سرمایه است. هیچ کدام از شرکت کننده‌ها عملکرد منفی، نبود درخواست در بازار و یا میزان ضرر و زیان به عنوان دلیلی برای شکست اشاره ایی نکردند. تنها 39 درصد این شرکت‌ها برای سوداوری کاملا آماده بودند و 61 درصد برای رشد. به  همین دلیل اکثر این شرکت‌ها عنوان کردند که نرخ ضرر و زیانشان  امسال بیشتر از سال گذشته بوده است. تنها 31 درصد کاملا آماده برای سود آوری بودند.

همچنین 57 درصد معتقد بودند که بازار، شکل حباب گونه دارد. بیشتر افراد عنوان کردند که در ماه‌های آینده افزایش سرمایه شرکت به مراتب سخت تر خواهد بود. تنها 15 درصد شرکت کننده گان اعتقاد داشتند که شرکتشان هرگز بیش از 1 میلیارد دلار ارزش نخواهد داشت.

به طور میانگین شرکت کننده‌گان معتقد بودند که حداقل تا 14 سال دیگر، برابری جنسیت در دنیای استارتاپ‌ها به وجود نخواهد آمد.کادر پرسسنلی 61 درصد این شرکت‌ها را تماما مردان تشکیل می دادند. نیمی از مردان سنجش شده معتقدند که مشکل تبعیض جنسیتی بنیادی است. زنان شرکت کننده معتقدند که این موضوع یک تعصب ناخوداگاه است. 

برترین قهرمانان حوزه تکنولوژی از نظر این افراد ، Elon Muskt،Steve Jobs و Mark Zuckerberg  انتخاب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا