تکنولوژی

میهمانان اسکار سوار بر تسلا می‌آیند

هشتاد و نهمین مراسم اسکار فردا در دالبی تئاتر هالیوود لوس‌آنجلس برگزار خواهد شد و طبق روال سال‌های گذشته، هنرمندان باید سوار بر لیموزین‌ها و یا خودروهای گران قیمت در مراسم فرش قرمز حضور پیدا خواهند کرد.

امسال ، به لطف سرویس All-Tesla  که توسط مورگان فریمن بازیگر مشهور حمایت مالی می‌شود، مهمانان اسکار نیز می‌توانند مدل‌های S و X خودروهای تسلا را برای حضور در این مراسم انتخاب کنند.

طبق گزارش‌ها، امسال یکی از شرکت‌های خدمات خودروهای تشریفاتی مخصوص این مراسم، خودروهای قبلی خود را مدل‌های شرکت تسلا عوض کرد اما ظاهرا این برند امسال انقدر روی بورس است که حتی بازیگر معروف، مورگان فریمن که مدت‌هاست هم سرمایه گذار شرکت تسلا و هم خود صاحب یک مدل S این شرکت ، تصمیم گرفت تا شرکت سرویس دهی و خدمات رسانی خودرو تسلا را راه اندازی کند. 

مرتبط :‌ تسلا وارد خاورمیانه می‌شود

در سپتامبر سال 2016 ، فریمن اعلام کرد که یکی از طرفداران پر و پا قرص مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک است و به همین دلیل تصمیم گرفته است تا در شرکت وی سرمایه گذاری کند:

” من یکی از طرفداران ایلان ماسک هستم و معتقدم وی بسیار مبتکر و خلاق است و ایده‌های فوق ‌العاده‌ای برای پیشبرد صنعت تکنولوژی دارد. کاری که ماسک انجام داده است را هیچ کس تاکنون انجام نداده است.”

Robert Gaskill، سال گذشته ایده پروژه All-Tesla Limo  را به فریمن پیشنهاد داد .مورگان فریمن در این پروژه  که حالا تحت عنوان “MOTEV” شناخته می‌شود، به تنهایی سرمایه گذاری کرده و با هدف ساخت ” بزرگ ترین ناوگان خودروهای تسلا در کشور آمریکا” ،آن را راه اندازی کرده است.

All-Tesla در حال حاضر مدل های Xs و Ss را در لس آنجلس در اختیار دارد و قرار است شعبات خود را به نیویورک و آتلانتا نیز گسترش دهد. 

فریمن با کمک واسطه‌هایی که دارد توانست قرارداد‌های موفقی مانند Shuttle Service در CBS’s Madam Secretary( که خود فریمن تهیه کننده آن  بود) را ببندد و حالا نیز قسمتی از حمل و نقل مهمانان به مراسم اسکار را به عهده گرفته است.  

مشتریان عادی نیز می‌توانند خودروهای این سرویس خدماتی را از طریق برنامه مخصوص و با قیمت ساعتی 80 دلار، رزرو کنند اما لازم به ذکر است که تمام خودروهای این شرکت، در روز یک شنبه و برای مراسم اسکار رزرو شده‌اند.

ببینید :‌ کارخانه جدید تسلا در نوادا 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا