تکنولوژی

مقاومت آیفون 10 دربرابر افتادن

حتما شما هم سال 2014 زمانی که یکی از اولین خریداران آیفون 6 در مقابل دوربین گوشی جدید خود را از داخل جعبه بیرون آورد و گوشی مستقیما با کف پیاده‌رو برخورد کرد به‌خاطر دارید. حال به سال 2017 بیاییم، عرضه آیفون 10 از روز گذشته رسما آغاز شد و در حالی که اپل ادعا کرده گلس پشتی دستگاه و همچنین گلس روی صفحه نمایش هردو قدرتمندترین گلس‌های به‌کارگرفته شده در اسمارت‌فون‌ها تا به‌امروز محسوب می‌شوند، اما این ادعا به این معنی نیست که اگر گوشی از دستتان رها شود احتمال شکستن یا ترک خوردن آن وجود ندارد!

همانطور که در ویدیوی 9 ثانیه‌ای زیر مشاهده می‌کنید، آیفون 10 شرکت اپل پس از انجام «تست افتادن» به شکل زیر درآمده و در تصویری هم که در بالا مشاهده کردید، ظاهر گلس پشتی آیفون 10 پس از برخورد با سطح زمین دیده می‌شود.

بله آیفون 10 ظاهر جالب و بسیار جذابی دارد اما اگر شما هم قصد خرید آن را دارید، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتما خرید یک محافظ برای دستگاهتان را هم در اولویت قرار دهید. اگر دوست ندارید ظاهر جذاب دستگاهتان زیر یک محافظ مخفی کنید، پیشنهاد ما این این است که دوباره نگاهی به ویدیو و تصویری که در این گزارش به‌اشتراک گذاشته‌ایم بیاندازید شاید نظرتان تغییر کند! در کل تصمیم با خودتان است.

بررسی Cnet از افتادن آیفون 10 روی زمین:

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا