تکنولوژی

فیلم لو رفته از محصولات آینده موتورولا

موتورولا قرار است به زودی چند گوشی جدید معرفی کند. در آخرین اخبار درز پیدا کرده از این شرکت، نام نسخه 2017 از مدل گوشی موتو اکس به همراه فیلم معرفی مشخصات سخت افزاری منتسب به این محصول، منتشر شده است. در تصاویر منتشر شده ، دیگر گوشی‌های هوشمند شرکت موتورولا که قرار است تا پایان سال 2017 عرضه شوند نیز نشان داده می‌شود.

طبق اطلاعات منتشر شده در اکانت توییتری Evaleaks، نسخه 2017 موتو اکس ظاهرا “موتو اکس 4” نام دارد. در فیلم دیگری که در اکانت یوتیوب کانال چینی Baidu منتشر شد، موتو اکس 4 به همراه بدنه فلزی و قابلیتی که موتورولا از آن به عنوان”شیشه سه بعدی” یاد کرده، نشان داده می‌شود. این قابلیت به احتمال زیاد همان شیشه خمیده برای گوشی‌های هوشمند است. طبق این فیلم، این گوشی نوعی قابلیت به عنوان “دوربین هوشمند” و “تکنولوژِی هوش مصنوعی” نیز دارد که یکی از بارزترین نقاط قوت آن محسوب خواهد شد. گوشی موتو اکس4 همچنین با رتبه IP68، ضد آب و ضد گرد و غبار است و به علاوه، از قابلیت Turbo Charging نیز پشتیبانی می‌کند.

پس زمینه این فیلم کوتاه، موسیقی است و طبق ترجمه صوتی غیر رسمی یکی از کاربران سایت Reddit، این گوشی مجهز به پردازنده کوالکام Snapdragon 660، 4 گیگابایت رم،64 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3800 میلی آمپری، دوربین با قابلیت اتوفوکوس و سنسور اثرانگشت است.

اکانت توییتری Evaleaks اسلاید تصاویر دیگری نیز منتشر کرده است که دیگر گوشی‌های سال 2017 شرکت موتورولا را نشان می‌دهد.  این تصاویر، گوشی‌های موتو سی ، سی پلاس، موتو ایی و ایی پلاس را نشان می‌دهد که اخبار مربوط به این محصولات قبلا نیز منتشر شده بود.  گوشی‌های موتو ایی و ایی پلاس، تحت عنوان  موتو ایی 4 و ایی 4 پلاس نشان داده شده‌اند و ظاهرا گوشی موتو ایی 4 پلاس با باتری بزرگ 5000 میلی آمپری عرضه خواهد شد.

تصاویر منتشر شده، نسخه‌های جدید مدل موتو جی را نیز نشان می‌دهد. البته گوشی‌های موتو جی 5 و جی 5 پلاس به بازار عرضه شده‌اند اما این تصاویر خبر از عرضه مدل‌های موتو جی اس و موتو جی اس پلاس می‌دهد که قرار است اواخر سال جاری میلادی عرضه شوند. گوشی موتو جی اس همراه با صفحه نمایش فول اچ دی 5.2 اینچی و قاب تمام فلزی و گوشی موتو جی اس پلاس هم با صفحه نمایش فول اچ دی 5.5 اینچی به همراه دو دوربین عرضه خواهند شد.

گوشی بعدی، موتو اکس 4 نام دارد و طبق این تصاویر، همراه با صفحه نمایش 5.2 اینچی عرضه می‌شود. بالاخره، دو گوشی جدید موتو زد پلی و موتو زد پلی فورس هستند که تحت عنوان “Z2” عرضه خواهند شد. مدل پلی، از صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی و مدل فورس این گوشی، از قابلیت محافظ صفحه نمایش “ShatterShield” موتورولا بهره‌مند هستند. هر دوی این مدل‌ها از لوازم جانبی موتو مود پشتیبانی می‌کنند که در سال 2016 همراه با موتو زد عرضه شدند. گزارش شده است که مدل فورس از پردازنده کوالکام Snapdragon 835 بهره برده است. 

لینک منبع

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام ی مدته اینستام باز نمیشه وقتی ایدی و رمزمو وارد میکنم ارور میده چندین بار هم نصب کردم دوباره نصب کردم ولی فایده ای نداشت
    ممنون میشم راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا