تکنولوژی

فیلم برداری در زیر آب با پهپادهای ماهی گیر SwellPro

پهپادهای شناگر ضد آب شرکت SwellPro که پهپاد اسپلش نام دارد، شاید بیشتر از هر شخص دیگری به درد ماهیگیران بخورد اما فیلم سازان و عکاسان نیز می‌توانند از این پهپاد بهره ببرند زیرا قادر است هم روی آب و هم زیر آب عکاسی و فیلم برداری کند.

پهپادهای اسپلش در دو نسخه متفاوت عرضه شده‌اند: نسخه ماهی‌گیر و اتوماتیک. نسخه ماهی گیر این پهپاد قادر است نخ قلاب ماهی گیری را در مکان مناسب زیر آب رها کند و مجهز به مکانیزم SAR مخصوص رهاسازی نخ قلاب، دوربین ضد آب، ارسال کننده ویدیو و مونیتور FPV است.

نسخه Auto این محصول، گران قیمت‌تر است و بیشتر برای فیلم سازان کاربرد دارد. این مدل مجهز به حلقه یا گیمبال ضد آب GoPro، قطعه مخصوص رهاسازی نخ قلاب ماهیگیری، یک قطعه مخصوص اتصال به روی زمین و مونیتور FPV است. طبق گفته شرکت سازنده این محصول، SwellPro، این محصول برای فیلم‌برداری هوایی بدون لرزش روی آب و یا در هوای بارانی کاربرد دارد و می‌تواند قابلیت‌هایی مانند “Mission Planning” و “Follow Me” را به صورت اتوماتیک اجرا کند.

این پهپادها برای ماهیگیران محصول چندان جدیدی محسوب نمی‌شوند زیرا در بازار پهپادهای مشابه زیادی وجود دارد اما شاید کمتر محصولی باشد که بتواند هم از زیر آب فیلم برداری کند و هم زمان به روی آب بیاید.

اگر شما هم جزو علاقه مندان به پهپادهای آبی هستید با خرید این محصول می‌توانید مطمئن شوید که پهپاد شما هرگز در آب گم نمی‌شود و علاوه بر این از قابلیت‌های منحصر به فرد دیگر این پهپاد نیز بهره ببرید.

درباره پهپاد این مطالب را هم بخوانید : 

بررسی پهپاد مویک پرو 

فروش پهپاد سلفی  اپل

اسلحه ضد پهپاد وارد خاورمیانه شد

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا