تکنولوژی

عکس های لو رفته از نوکیا 9

شرکت HMD بعد از اینکه اعلام کرد قرار است گوشیهای هوشمند برند نوکیا را عرضه کند، تا کنون 4 گوشی نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 را معرفی کرده است که هر سه آنها قرار است تا چند هفته آینده به بازار سراسر دنیا عرضه شوند. اما این شرکت علاوه بر این سه گوشی، قصد دارد که گوشی دیگری را نیز در نیمه دوم امسال معرفی کند.

نوکیا 9 نام محصول دیگر شرکت HMD است و قرار است درسال جاری به بازار وارد شود که البته هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. اما طرفداران نوکیا، این برند نوستالژیک مشتاقانه منتظر انتشار اطلاعات و عکس‌های این گوشی بوده‌اند. اتفاقی که به تازگی روی داده است.

یک وبسایت فرانسوی، تصاویری را منتشر کرده است و ادعا می‌شود نمونه اولیه گوشی نوکیا 9 هستند که برای جلوگیری از لو رفتن طراحی دستگاه قبل از معرفی رسمی، درون قاب به خصوصی قرار گرفته است. با این وجود، تعدادی از قابلیت‌های و امکانات این گوشی همچنان مشخص است مثلا قابیت دو دوربینه بودن و خروجی Type-c که در عکس‌های زیر مشاهده می‌کنید. همچنین خروجی هدفون 3.5 میلی متر گوشی نیز پیداست.

صفحه نمایش این گوشی 5.3 اینچ QHD و به قابلیت Always On  مجهز است. از دیگر قابلیت‌های نمودار در این عکس‌ها می‌توان به پردازنده اسنپ دراگن 835، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه و اندروید 7.1.1 اشاره کرد. این دستگاه همچنین به همراه یک هدفون و یک دستگاه شارژ سریع 3.0 عرضه خواهد شد.

در پشت دستگاه، دو دوربین مشخص است که طبق گزارش‌ها، هر دو 13 مگا پیکسل هستند و یک لنز dual LED نیز در زیر آنها تعبیه شده است. ظاهرا قیمت این گوشی هوشمند، 700 دلار/750 یورو است که برای یک گوشی، رقم بالایی محسوب می‌شود.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا