تکنولوژی

عرضه نسخه ارزان قیمت پیکسل تا سال آینده

شرکت گوگل  طی سال جاری چند محصول در این بازار ارائه کرده اما ظاهرا محصولات بیشتر نیز در راه است. شایعات مختلفی منتشر شده مبنی بر اینکه گوگل تصمیم دارد یک مدل متوسط ‌تر گوشی پیکسل  را سال آینده معرفی کند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، این مدل گوشی قرار است مجهز به پردازنده 710 اسنپ دراگن باشد و احتمالا تا نیمه اول سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد. تا امروز خبرهای زیادی درباره این گوشی منتشر نشده اما پیش بینی می‌شود که این محصول جزو دسته گوشی ‌های متوسط بازار دسته بندی شده و بالطبع قیمت پایین‌تری خواهد داشت.

تا به امروز تمامی گوشی‌های مدل پیکسل شرکت گوگل، جزو گوشی‌های پیشرفته یا  high-end محسوب شده و آخرین مدل آن در مقام مقایسه با گوشی‌های محبوبی همچون آیفون 10 و گلکسی 9 قرار داشتند. اضافه شدن یک مدل مقرون به صرفه‌تر می‌تواند قشر وسیع‌تری از کاربران و مشتریان را پوشش دهد.

قبلا نیز از عرضه مدل ارزان‌تر گوگل پیکسل، صحبت‌هایی شده بود. ماه گذشته، Economic Times  گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه گوگل قصد دارد مدل ارزان‌تری از پیکسل را برای بازارهای در حال توسعه ارائه کند، مدلی که پیش بینی می‌شد وزن سبک تری داشته و مجهز به سیستم عامل  Android One است.

باید توجه داشت که این اخبار از سوی گوگل تایید نشده و نمی‌توان نظر قطعی داد. در حال حاضر شاهد هستیم که دستیار هوشمند گوشی پیکسل گوگل، در حال یافتن راهی برای ورود به گوشی‌های ارزان‌تر است. فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم گوگل برای نیمه دوم سال 2018، چه برنامه‌هایی دارد.

پیش بینی می‌شود، نسل آینده گوشی پیکسل که Google Pixel 3XL نام دارد، مجهز به سیستم دو دوربینه و نسخه اسپرت آن به صفحه نمایش OLED مجهز باشد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا