تکنولوژی

صفحه ثبت‌نام گلکسی اس 8 لو رفت

شرکت سامسونگ تا کنون تایید کرده است که قرار نیست گوشی گالاکسی اس 8 را در کنفرانس جهانی موبایل 2017 ( MWC 2017 ) در بارسلونا معرفی کند اما به طور قطع در این کنفرانس حضور خواهد داشت و تاریخ معرفی این محصول را اعلام خواهد کرد که احتمالا حول و حوش 29 مارس خواهد بود. تا کنون اطلاعات بسیاری درباره این محصول مانند طراحی، قابلیت‌ها و دیگر ویژگی‌ها به بیرون درز پیدا کرده و لو رفته است . حالا عکسی در فضای مجازی منتشر شده است که به صفحه Sign Up یا ثبت نام  اخبار گلکسی اس 8 منسوب می‌شود.

مرتبط : اخبار و گزارشهای کنگره جهانی موبایل

این اسکرین شات که توسط Evan Blast  منتشر شده، صفحه ثبت نامی را نشان می‌دهد که هنوز به طور رسمی ایجاد نشده است با این وجود اطلاعاتی در مورد طراحی و ظاهر این گوشی را نمایش می‌دهد. همانطور که مشاهده می‌کنید، این تصویر شاید گویای همه چیز نباشد اما حاشیه‌های حذف شده در بالا و پایین صفحه نمایش، آشکارا مشخص است. پنل پایینی گوشی نیز در این عکس، دگمه هوم یا خانه‌ ندارد که قبلا نیز خبر حذف این دگمه فیزیکی منتشر شده بود. طبق شایعات ، این گوشی هوشمند قرار است یک دگمه نرم افزاری تعبیه شده به روی صفحه نمایش داشته باشد و همچنین اسکنر اثر انگشت آن در پشت دستگاه قرار خواهد گرفت.

شایعه‌ها حاکی از آن است که دو مدل از این گوشی معرفی خواهد شد که قرار است  Galaxy S8 و Galaxy S8+ نام بگیرند که دومی صفحه نمایش بزرگ تری خواهد داشت. احتمالا شرکت سامسونگ در هر دو مدل صفحه نمایش  Dual-Curved تعبیه خواهد کرد و همچنین، خروجی هدفون 3.5 mm و پشتیبانی از USB Type-C برای شارژ سریع نیز از دیگر قابلیت‌های این گوشی باشد.

همچنین دستیار دیجیتال سامسونگ با نام Bixby نیز در این گوشی قرار است رقیب دستیار Siri در آیفون و دستیار هوشمند گوگل Google Assistant  باشد. طبق شایعات، Bixby قابلیت تصویری تشخیص کاراکتر دارد که قادر است با استفاده از دوربین، متن‌ها ، تصاویر و یا حتی اشیا را تشخیص دهد و یا به کاربر این امکان را بدهد که جستجوی مجازی صورت دهد. طبق خبرهای منتشر شده، این دستیار از سیستم پرداخت موبایل سامسونگ، سامسونگ پی( Samsung Pay)  نیز پشتیبانی خواهد کرد و به کاربر این امکان را می‌دهد که پرداخت‌های آنلاین خود را از این طریق انجام دهد.

قیمت گلکسی اس 8

گالاکسی اس 8 با صفحه نمایش 5.8  اینچی احتمالا با قیمت  تقریبی 799 یورو و گالاکسی اس 8+ با صفحه نمایش 6.2 اینچی با قیمت تقریبی 899 یورو به فروش خواهد رسید.

ویژگی‌های گالاکسی اس 8

گالاکسی اس 8 قرار است در دو مدل با صفحه نمایش 5.8 اینچی و 6.2 اینچی عرضه شود که شاید مدل 6.2 اینچی تحت عنوان ” Galaxy S8 Plus معرفی شود. گالاکسی اس قرار است یا با پردازنده Snapdragon 835 کوالکوم و یا Exynos 8895 همراه با رم 4 گیگا بیتی و حافظه 64 گیگا بایتی عرضه شود. مدل بزرگ تر اس 8، ( گلکسی اس 8 پلاس) احتمالا با 6 گیگابیت رم و حافظه داخلی 128 گیگا بایتی معرفی ‌شود. طبق خبرها، دوربین این گوشی، 12 مگا پیکسل و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل خواهد بود که قابلیت اتو فوکوس هم دارد. گلکسی اس 8 همچنین به باتری 3.250mAh نیز مجهز خواهد بود.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا