تکنولوژی

ساخت گوشی مخصوص گیمرها توسط Razer

شرکت Razer به تولید دستگاه‌های گیمینگ حرفه‌ای معروف است. این شرکت کامپیوترهای دسکتاپ، لپ تاپ، کیبورد، موس، پاور بانک و حتی سیستم‌های پروجکتور تولید می‌کند که انحصارا برای مصرف گیمرها طراحی شده‌اند.

ژانویه گذشته، Razer شرکت Nextbit و محصول “گوشی ابری” این شرکت که Robin نام دارد را خریداری کرد. طبق گزارش بلومبرگ، این خرید به زودی نتیجه خواهد داد. یکی از منابع نزدیک به شرکت Razer اعلام کرده است که به زودی گوشی موبایلی مخصوص گیمرها نیز از طرف این شرکت معرفی خواهد شد.

طبق گزارش بلومبرگ، شرکت Razer که ارزشی معادل 3 تا 5 میلیارد دلاردارد، قصد دارد اولین سهام خود را در ماه اکتبر در شهر هنگ کنگ برای تبدیل شده به یک شرکت عمومی(IPO) عرضه کند. این قدام می‌تواند به این شرکت سازنده سخت افزار کمک کند تا بتواند گوشی انحصاری خود را طراحی و تولید کند.

Razer اخیرا علاوه بر تولید سخت افزار، به روی تولید دستگاه‌های گیمینگ و پر رنگ‌تر کردن نقش خود در این بازار نیز تمرکز داشته است. این شرکت همچنین پلت فرم اختصاصی eSprots Platform و سیستم ارز مجازی خود(zVault) انحصاری را دارد. به علاوه، شرکت Razer صاحب کمپانی تولید کنسول بازی اندرویدی Ouya است که می‌تواند در تولید و توسعه پروژه ساخت گوشی موبایل این شرکت، نقش پررنگی داشته باشد.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا