تکنولوژی

ذخیره و بوکمارک توییت‌ها آسان‌تر می‌شود

توییتر در حال توسعه قابلیت جدیدی است که از طریق آن می‌توان توییت‌های مورد علاقه کاربر را ذخیره کرد تا بتواند بعدا مطالعه کند.

توییتر اعلام کرد که این قابلیت، یکی از پر درخواست‌ترین قابلیت‌ها از طرف کاربران این وبسایت بوده و حالا نمونه اولیه آن معرفی شده است.  Jesar Shahمدیر بخش محصولات توییتر خبر طراحی، ساخت و توسعه این قابلیت جدید را چندین بار توسط اکانت توییتری خود اعلام کرد:« سلام بر کاربران توییتر! بسیاری از شما (به خصوصو در ژاپن) اذعان کردید که از ایده ذخیره توییت‌ها برای خواندن در فرصت مناسب، استقبال می‌کنید. در حال حضر کاربران می‌توانند با لایک کردن، ارسال توییت به خود  یا ری تویت، قادر هستند که توییت مورد نظر خود را ذخیره کنند. با این وجود، راه پیشنهادی جدید از همه آنها آسان‌تر است.»

وی در توییتی دیگر گفت:«هنوز مشخص نیست اما این قابلیت یا “Save for Later” و یا “بوکمارک” نام دارد و بدون شک مشکل بسیاری از کاربران را حل کرده و موجبات خوشحالی آنها را فراهم خواهد کرد.»

البته این قابلیت در نسخه فعلی چندان بدون نقص به نظر نمی‌آید و گزینه ذخیره را باید از طریق منوی More، زیر توییت منتشر شده انتخاب کرد. برای دسترسی به توییت‌ها ذخیره شده قبلی، باید به صفحه Main Feed مراجعه و گزینه‌ای تحت عنوان Bookmarks را انتخاب کرد.‌

توییتر هنوز خبرهای بیشتری پیرامون این قابلیت جدید منتشر نکرده اما انتظار داریم که در آینده نزدیک به صورت رسمی عرضه شود.

فیس بوک نیز اخیرا ابزار مشابهی معرفی کرده است که کاربر با استفاده از آن می‌تواند استاتوس، ویدیو، مقاله و تصاویر مورد نظر خود را ذخیره کند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا