تکنولوژی

دلیل کسر میلیونی از حساب‌های بانک ملت

در حالی که برخی مشتریان بانک ملت اعلام کردند میلیون ها تومان از حسابشان نزد این بانک کسر شده است بانک ملت این موضوع را مربوط به اختلال در سرویس حواله اینترنتی دانست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز برخی مشتریان بانک ملت در تماس با خبرگزاری تسنیم از برداشت میلیون ها تومان از حساب خود نزد این بانک خبر دادند.

یکی از این افراد گفت برای خریدی به مبلغ 100 هزار تومان از سامانه اینترنتی بانک ملت اقدام کردم که متوجه شدم 100 میلیون تومان از حسابم کسر شده است.

به گفته این فرد تنها از حساب وی و دوستانش که در یک شعبه بانک ملت در تهران قرار دارد بیش از 500 میلیون تومان کسر شده است.

بر اساس تماس خبرنگار تسنیم، بانک ملت این موضوع را مربوط به اختلال در سرویس حواله اینترنتی دانست و با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: “اختلال در سرویس حواله اینترنتی بانک ملت تا ساعتی دیگر رفع می شود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، اختلال ایجاد شده در سرویس حواله بانکداری اینترنتی این بانک از سوی کارشناسان فنی شناسایی و تا ساعتی دیگر برطرف خواهد شد.

بر اساس این گزارش، صبح امروز اختلالی در سرویس حواله اینترنتی بانک ملت ایجاد شد که با تلاش کارشناسان فنی، منشاء این اختلال شناسایی و اقدامات لازم برای رفع آن صورت گرفت.”

لینک منبع

منبع : تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا